24 apr. 2011

Shopping printre altele...

Hristos a Inviat!,
In primul rand,vreau sa  va urez un Paste fericit,alaturi de toti cei dragi,multa liniste sufleteasca si sanatate.
Intrucat am lasat totul pe ultima suta de metri,m-am vazut nevoita ca ieri,sambata,sa merg la shopping . Initial am dat o raita prin piata(Big)...o alegere foarte neinspirata,aglomeratie multa,produse putine...si preturile pe masura.
Am fugit in Cora,cel mai apropiat hypermarket...printre cele necesare pregatirilor pascale,evident nu au lipsit produsele cosmetice...un set Freeman,o oja Farmasi.


Setul Freeman contine scrub corp cu guava si sare(150g) si lotiune corp tonifiana cu struguri albi(150ml).
Pretul a fost in jur de 19 lei pentru acest set,si 4 lei pentru oja Farmasi.
Legat de oja,imi doream demult o oja Farmasi,si am ales aceasta nuanta :)
Sa va povestesc putin depre setul Freeman:
Scrubul este foarte ok,exfoliaza bine,iar mirosul....hm,mirosul......absolut imbietor,l-as  manca :)
Daca de scrub sunt multumita,nu pot spune acelasi lucru si despre lotiunea de corp.
Ce spun ei:
              ¨Aceasta lotiune de corp tonifianta,imbogatita cu struguri albi si vitamina C,care se absoarbe repede si usor,hidrateaza si catifeleaza pielea¨...
Ce spun eu : pai nu prea se absoarbe repede,nu catifeleaza pielea.... nu are un miros placut.....deci cam multe minusuri.
Oricum am folosit-o o singura data,deci o sa-i mai dau o sansa..
Oricum nu regret ca le-am luat,auzisem numai lucruri bune despre aceasta marca si eram curioasa sa le incerc si eu.

Sa va arat acum si o poza cu ¨copilasii mei¨...:))))Limboaca si Viteza..


Nu-i asa ca sunt tare dragalasi?:))

Pupici,un mini concediu cat mai placut!

8 comentarii:

Adevarat a inviat! Si eu iti doresc numai bine! Cine sa fie de vina oare ca ai lasat totul pe ultima suta de metrii?? Il cunosti oare?? Cu siguranta, da! Atunci asumati si nu te mai plange. Si sunt convinsa in ultima instanta ca ti-a facut si placere iesirea. Ai mai tras cu ochiul pe ici-colea! Hai recunoaste! Cred ca ti-ai facut si un plan pentru o viitoare potentiala cumparatura, nu??

Vio,ai dreptate,ca intotdeauna! :))) Data viitoare o sa merg la Yves Rocher..am pus eu ochii pe ceva...

Draga mea, am o surpriza pentru tine! Eu n-am pus doar ochii, am pus banii pe parfumul care-mi place atat de mult!! Deci??!!!

Ai dat comanda?:) De pe aoro?
Sa-l porti sanatoasa!

Ei, putina rabdare! Dupa Sarbatori urmeaza livrarea. Abia am facut comanda. Dar e ca si luat. Si dupa livrare urmeaza uitatul lung in portofel!!!!!!!!!! Interesant, nu??!!

Ador produsele Freeman.
Sa le folosesti cu placere! :*

Andreea,multumesc!
Ce alte produse ,marca Freeman,imi poti recomanda?:)