13 mai 2012

Keratina lichida Byphasse

  Buna :)

Demult vroiam sa scriu despre acest produs, dar am considerat ca-i mai bine  sa astept o perioada mai lunga pentru a vedea clar ce a facut sau nu acest produs pentru parul meu.




Keratina am cumparat-o dintr-un magazin DM , pretul fiind 27 lei pentru 250 ml , dar am inteles ca se gaseste si in hypermarketurile Auchan .
Am inceput sa o folosesc din luna septembrie a anului trecut , si cam atat produs se mai afla in sticla in prezent.
Parul meu este mai scurtut :) si o folosesc de 2-3 ori pe saptamana , pe parul umed.
Inainte de folosirea foehn-ului, aplic keratina + sprayul Syoss pentru protectie impotriva caldurii .
Pe eticheta produsului gasim urmatoarele indicatii: repara si revitalizeaza parul uscat si degradat . Ce spun eu?
Ador acest produs, si l-as recumpara de fiecare data. Trecand direct la subiect, am realizat urmatoarele:
 -mirose tare placut , miros care se mentine in par cateva ore ;
 -desi am parul gras, keratina nu mi l-a ingrasat mai tare, ba din contra, parca mi l-a disciplinat ;
 -parul este mai matasos si lucios ;
 -nu imi mai cade asa tare, dar aici e vorba de mai multi factori :)
 -varfurile arata foarte bine, nu mai sunt atat de uscate ;
 -nu are o formula uleioasa, ci una destul de lichida :>
 -pretul este foarte bun, cantitate maricica ;


Clar, recomand acest produs din toata inima , diferentele sunt majore :)

Recunosc ca pe viitor imi doresc sa o cumpar si pe cea de la Anian, intrucat am inteles ca este superioara celei Byphasse.


O duminica relaxanta!


7 comentarii:

si mie imi place karatina asta

Eu am de la Anian si o folosesc dupa fiecare spalare a parului. Sunt tare multumita de ea, dar ma gandesc s-o incerc si pe aceasta :).

Am trecut-o pe wishlist!:)
Multumesc!:*

muaaa, deci: gand la gand cu bucurie! de cand m-am tuns scurt, am inceput si eu sa folosesc placa (de unde jurasem ca eu nu o sa-mi torturez niciodata parul) :P

de cateva zile mi s-a pus si mie pata pe keratina lichida, dar nu stiam sincer daca parul scurt ar beneficia de efectele sale. acum, dupa review-ul tau, imi trebuie! :))) sper sa o gasesc si eu in DM. hugs!

Si eu o am pe aceasta mai am 4cm de keratina si o termin,abia astept.Nu o sa mi-o mai cumpar pentru ca nu se vad rezultate bune in cazul meu,varfurile sunt tot tocite,cade mult par,am matreata...Dar asta e doar in cazul meu.Ma bucur ca tie iti prieste!

Eu nu am incercat keratina, insa mai mult ca sigur o voi face, deoarece am citit multe pareri pozitive

Am si eu keratina lichida de la byphasse si ma impac tare bine cu ea :)