17 mai 2012

O tura prin Dm..

Bonjourel,

Ieri, in cele 10 min libere pe care le-am avut la pranz am dat o tura prin Dm-ul din Real Vitan, cica sa-mi mai clatesc si eu ochii, dar bineinteles ca nu am plecat cu mana goala, era imposibil :)





Ce ziceti de prada mea ? :))) nu-s multe, dar sunt necesare..

De branturile cu jeleu aveam nevoie urgent intrucat am o nunta saptamana viitoare si de la atata dans sa nu-mi alunece picioarele in pantofi :))))
Nu stiu daca sunt ok intrucat nu le-am folosit o perioada mai lunga, ma rog, mi-am mai cumparat acum vreo 2 saptamani, dar pe unul l-am pierdut dupa nicio ora de purtare, ca asa am eu norocul....stiti voi, graba strica treaba!!
Branturile au fost 11, 99 ron  si spun ei ca ¨este un prdus de intretinere a picioarelor, relaxeaza si mentin prospetimea picioarelor ...este ideal in pantoful cu toc si sandale, indeosebi la purtare zilnica, deoarece jeleul preia forma pantofului¨..Da Doamne sa fie asa , ca daca nu, iar apelez la balerini :(

Ohhhh, untul de corp cu mango e absolut DELICIOS , zici ca-i o crema pentru prajturi :)si pe unde pui ca are si particule stralucitoare, pentru zilele in care Niky o sa ma alerge prin parc, macar ¨stralucire ¨sa am atunci :)))))
Are 200 ml, contine unt de cacao, de shea, ulei samburi de caise,vitamina E si mango, bineinteles :)
A fost si foarte ieftin, pe langa cantitatea marisoara, doar 6,25 ron , expira in luna decembrie 2012.
L-am folosit deja, ca era curiozitatea prea mare :) Deci si iar deci, nu am avut niciodata vreo crema sau unt de corp care sa intre atat de repede in piele, hidrateaza, mirosul persista cateva ore, stralucirea e in limita bunului simt, discreta .

Spray-ul tratament Diamond Gloss de la Nivea, a fost marea surpriza, doar 3,50 ron(150 ml) , imediat ochii mei au fost cat cepele :)))E o diferenta mare , de ex. in Carrefour e 16,60 ron pentru acelasi produs.
Nu expira prea curand, este acel gen de produs care are valabilitatea x de la data deschiderii, respectiv 6 luni.
O sa vedem ce-i de capul lui, dar mai tarziu, momentan am altceva la rand.

Sunt tare incantata de achizitiile de ieri, mai ales ca au fost asa ieftine si imbietoare :)

Pe curand!


4 comentarii:

Mmmm, ce pofta mi-ai facut de-o raita prin dm! Pacat ca nu-s perspective de a ajunge curand in Bucuresti!
Sa folosesti cu mare bucurie cele cumparate!
Si...distractie maxima la nunta!:D
Te pup!

Wow, ce tare, super ieftine, ma bucur ca ai gasit asa oferte. Mi'as lua si untul de corp, arata foarte bine. Eu am avut pe cel de la Alverde, dar era prea tare si mirosea ciudat.
handmade blog - http://emeraldlilac.blogspot.com/

Mmmmm... Pt untul ala de mango as da si eu o fuga pana la dm :D