29 apr. 2011

Un alt demachiant Balea

Hey :)
Cautand un demachiant rezistent la apa,am gasit doua variante in DM,marca Balea.Unul este cel bifazic,despre care v-am vorbit mai mult,iar altul,este cel rezistent la apa,pe care vi-l voi prezenta astazi.


Balea Face,demachiant ochi 100ml-6 lei.
Ce spun ei:
             ¨Pentru machiajul rezistent la apa,cu continut de ulei.Demachiantul pentru ochi de la Balea indeparteaza cu grija in fiecare zi machiajul rezistent la apa al ochilor si rujurile rezistente la transfer.Vitamina B5 pastreaza hidratarea intensiva si pielea sensibilia din jurul ochilor la fel de fina.Pentru o piele proaspata si ingrijita¨
Ce spun eu: -este un produs destul de bunicel,curata bine,dar nu la fel ca cel bifazic..
Nu cred ca o sa-l recumpar,o sa-l caut tot pe cel bifazic,desi se gaseste cam greu in magazinele DM. Din cate am inteles se vinde foarte bine.
 O prietena mi l-a recomandat si pe cel cu musetel de la Yves Rocher, dar nu stiu exact pe care il voi cumpara dupa ce se va termina acesta..


Pupici,

7 comentarii:

demachiantul cu musetel de la yves rocher este foarte bun! Si eu ti-l recomand..si mai este si demachaint bifazic la yves rocher :) Eu le-am avut pe amandoua si mi-au placut
Pup! :*

Ok,pe cel de la Yves Rocher o sa il cumpar ..daca nu o sa imi placa,iti voi spune de dulce *smile*

Kisstyana imi dai voie sa fur si eu poza asta de la tine? trebuie sa fac si eu un review acestui demachiant insa nu il mai am :)

te pup

Da,Miuri,poti folosi poza si ma bucur mult ca mi-ai cerut voie,si nu ai procedat ca alte persoane!!
Macar daca " acele persoane" ar specifica sursa,daca tot nu cer voie sa foloseasca pozele!

Buna! Vreti inca o parere, despre un produs autohton, bun si ca pret si calitativ din punctul meu de vedere?!Ei bine, mie mi se potriveste foarte bine(in sensul ca nu imi irita fata si curata bine)laptele demachiant 2 in 1 de la Lotus (pentru toate tipurile de ten). E super.Prezentare 200ml, pret cam 4.5-5.0lei.Mie mi se pare ok! O zi buna va doresc!

multumesc Kisstyana.. asa e frumos :) ma apus sa fac review-ul :) :*