27 apr. 2011

Parfumurile Refan

Buna,
Auzisem demult de firma Refan,dar nu achizitionasem niciun produs de la ei.
Prea mult despre aceasta firma,nu stiu...doar ca Refan-ul are o linie de 131 de parfumuri,ma rog,imitatii ale parfumurilor originale..
Eu mi-am achizitionat de la ei  doua parfumuri la 50 de ml (fiecare a costat 20 de lei): Womanity-Thierry Mugler si Lady Million-Paco Rabanne.
Ambele miros extraordinar de bine  si persista foarte mult.
Sincera sa fiu ,  nu am mirosit aceste produse inainte sa le comand,dar vazand ca sunt foarte apreciate,am zis sa le iau,nu e pierdere prea mare,nu-mi plac,le fac cadou :)
Si nu regret....chiar deloc....



De cand le am ,le-am folosit zilnic,sunt tare incatata de mirosuri,de pret,de tot :))

Ati folosit parfumuri de la aceasta firma?Cum vi s-au parut?


O zi relaxanta!

14 comentarii:

De unde ai luat parfumurile?

De pe site-ul lor,refancosmetice.com

si ey sunt tentata.. daca spui ca persista o sa-mi cumpar si eu :) te pup

Hm..si eu am in plan sa imi iau parfumele refan,dar nu eram sigura..acum daca tu zici ca iti plac,imi voi lua.. :D

te-am adaugat la blogroll si ti-am dat follow..daca ai timp,ai putea sa imi dai si tu follow si sa ma adaugi in blogroll. Sunt la inceput si as avea nevoie :D Mersi!

Mie imi plac foarte mult,cu siguranta imi voi mai cumpara de la ei :)
Shopaholica,te urmaresc :)
Va pup!

Si eu am cumparat parfumuri Refan. Raportul calitate/pret mi se pare excelent!
Sa le folosesti cu drag!

Auroratoma,multumesc frumos!:)

Si eu am avut,mi-a placut mult,i-am facut cadou si mamei mele si i-a placut mult.Ea credea ca am dat cel putin 50 lei pe el la cat de frumos mirosea si la cat de mult persista:))Iar eu dadusem 25 lei:">Ehh,oricum nu i-am zis:))

Cadoul e cadou,nu?:)) nu divulgam pretul :P

Am magazine Refan in Galati si imi place ca poti sa iti iei si 5-10 ml de parfum si vezi cum te impacicu el.Sapunurile de la ei nu le-am incercat,dar untul de corp da:x:X.Am avut cu miros de pepene galben.Pur si implu imi venea sa il mananc:))Miroase super si e si foarte hidratant.Am dat pana in 20 de lei pe el:XChiar iti recomand sa iti iei si produse de ingrijire de la ei.

Pupici:-*

PS.Blogul tau are o noua urmaritoare ;;)

LeyaCreations,multumesc mult!:)

sunt curioasa daca la Refanul din Galati gasesc cele 2 parfumuri:d cam cat persista?:dms

Crinutzz,persista .... nu mult,ci foarte mult...eu pur si simplu le ador...:)

buna,eu am muncit la o perfumerie refan in galati 2 ani,parfumurile sunt super si toata gama de produse refan