26 apr. 2011

Cel mai bun antiperspirant...

Buna,
Desi apa si sapunul sunt sfinte,cu totii si toatele se presupune ca folosim deodorante si antiperspirante...
Bine spus,se presupune :)O scurta paranteza,folositi ratb-ul pe linia lui 102 :)) o sa mirositi numai¨dihoare¨:))
Demult,tot caut sa gasesc un deodorant,fie el roll-on/stick/spray care sa-si faca treaba si mai ales sa nu-mi pateze hainele...Am incercat cam tot ce e pe piata,dar nimic nu prea mi-a placut...sa zic si eu¨asta e,frate!¨..
In urma cu ceva timp citisem pe un forum,ca multor fete le place deodorantul roll-on cu floare de bumbac de la Yves Rocher( 50 ml)
Bineinteles,ca imediat a doua zi am dat fuga la magazin...Promotie ,neamule!:)))In catalog acest deodorant se vindea cu 19.99,iar in magazin daca aveai card de fidelitate il puteai achizitiona cu 9.99 ron.
Zis si facut,nu am luat doar unul,ci doua(ca de,asa e romanu´,sa fie..)..


Ce spun ei: ¨Un deodorant roll-on,fara alcool,cu parfum discret si reconfortant,garanteaza eficacitate timp de 24 de ore.Regularizeaza transpiratia fara a-i bloca procesul natural¨.
Da,sunt de acord 100%,cea mai buna alegere posibila!
Singurul minus ar fi pretul,de 19.99,eventual 14.99 ron,in functie de cataloagele pe care le primesti.
Dar la promotia din magazin,e perfect.
Chiar ma bate gandul sa-mi mai fac provizii,mai ales ca e primul antiperspirant care nu-mi pateaza hainele...
Voi ce parere aveti,l-ati folosit?

P.S : Tata,desi este barbat,foloseste un deodorant roll-on ,marca Mitchum,pentru femei :)))Nu radeti,dar el chiar avea o problema cu transpiratia..si s-a gandit sa incerce si acest produs...surpriza,nu mai are problema cu transpiratia deloc :))
Citisem si la Iguanitza cat de eficient este acest produs,deci o sa-l incerc si eu cu siguranta!


O zi buna!

2 comentarii:

Si mie imi place acest deodorant foarte tare! :*

Eu folosesc antiperspirantul odaban si este cel mai bun