30 apr. 2011

Ce marca¨interesanta!¨

Salutare,
O sa trec direct la imagini  :)))


Zilele trecute,discutam cu o amica despre oje bune si proaste.Fiecare recomanda ce probase...si ce si-ar dori(da,eu imi doresc sa achizitionez cat mai repede o oja crapacioasa)..
Amica mea mi-a spus ca a incercat marca ¨OPOOLA¨(3 ron)si ca este tare incanta de rezistenta acestor oje.
Bineinteles ca am zambit cand am auzit denumirea,am crezut ca isi bate joc de mine..Si nu,chiar exista aceasta marca dupa cum se vede din poza mai sus postata.
Am rugat-o sa-mi ia si mie cand o sa mai ajunga la metrou,la Obor(parca??)....verde menta(imi doresc acea nuanta perfecta de verde...pe care tot o caut,dar nu o gasesc).
Voi,ati folosit aceste oje?Ce marca ati recomanda pentru rezistenta si varietatea de culori?(tot la verde visez.. ;)) )

Pupici,

3 comentarii:

vai ce am mai ras din cauza numelui :)) eu am o oja aproape verde menta, nu mai stiu ce firma e, din Danemarca

ceeee??? unghii verzi si crapacioase??? mor de ras! sa postezi niste poze cu ele. in plus trebuie sa inregistrezi licenta!!!!ha, ha, ha!!!

Adelina Tomescu: Da,numele este foarte funny :)))eh,si nu-mi spui si adresa ta sa vin diseara sa fur oja?:)))(just kidding)

Vio,da,o sa le vezi saptamana aceasta....si logic ca o sa inregistrez licenta,altfel..cum se poate?:)))