25 apr. 2011

Masca fata Balea cu aloe vera

Buna,
Am cumparat aceasta masca in urma cu o saptamana.....dezamagire totala.


Ce spun ei:
              ¨Physiogenyul contine urme de natriu,magneziu,zinc si mangan care revigoreaza celulele pielii.Extractul de alge da pielii hidratare intensiva lasand un aer proaspat.Uleiul de migdale si macese bogat in vitamine(A,B1,B2,B6 si E)precum si grasimite nesaturate protejeaza pielea de uscare.¨
Ce spun eu:
               In interior gasim un servetel imbibat in prea multa¨solutie¨,pur si simplu curge din el,este taiat foarte urat(ma refer la gaurelele pentru ochi,nas)...si singurul plus,ofera o senzatie de racoare,in rest nimic...ba chiar,eu mi-am simtit pielea uscata in urma utilizarii acestei asa zise masti.
 Cu siguranta nu voi mai recumpara acest produs(pret 4 ron),voi utiliza in continuare mastile Chantelle din Kaufland(circa 5 lei,2 masti...).Voi vorbi intr-un viitor post,despre aceste minunate masti.

Pe curand,

2 comentarii:

Am auzit pareri negative despre mastile Balea... I guess they are not that good :-/.
Iti recomand cu incredere mastile Montagne Jeunesse.
Pupici

Da,am incercat mastile Montagne Jeunesse,sunt destul de bune :)
Te pup si eu,