19 mar. 2011

Lotiune tonica Biphasse cu apa de trandafiri

Buna,

In urma cu ceva timp,prin ¨calatoriile zilnice¨in magazinul Real Vitan,am descoperit o lotiune tonica cu apa de trandafiri.

In prima faza,am fost incantata de cantitatea foarte mare,pretul destul de mic....si mai ales,trandafirii din continutul lotiunii :)

Aceasta lotiune este indicata pentru toate tipurile de ten,intrucat nu contine alcool.

Mirosul este de trandafiri,bineinteles...deci o ador...

Nu irita pielea,o tonifica,lasa o senzatie foarte placuta pe piele.

Pretul este de 10.99 ron,iar cantitatea 500 ml,deci se consuma destul de greu.

Gama de produse Biphasse este destul de restransa in magazinele din Romania(demachiant,gel de dus,lotiune corp,dizolvant pentru unghii),aceste produse putand fi gasite(din cate am observat eu) in hypermarketurile Real si Auchan.

Recomand aceasta lotiune tonica din toata inima,are numai avantaje....  

(Poza produsului este preluata,din pacate nu am aparatul foto acasa).

V-am pupat.

2 comentarii:

Am mai auzit si eu de lotiunea asta :D si numai parereri bune.

Nu prea ma incanta pe mine esenta de trandafiri... adica mirosul florilor imi place, dar nu stiu de ce ma duce cu gandul la mirosul gemului de trandafiri pe care nu il suport :)).

Insa, pretul e super mic, iar cantitatea foarte mare :D.
Ajunge o vesnicie!

Pupici

draga mea, te invit la concurs: http://makeupmirela.blogspot.com/2011/04/concurs-de-primavara.html