29 mar. 2013

Ce ziceti de fructele Goji?



Pana sa ma apuc de dieta Dukan, nici nu auzisem de aceste fructe miraculoase.
Fructele Goji sunt mici, rosii si se consuma de zeci de ani de zile in Tibet, China si India, in special pentru  faptul  ca incetinesc procesul de imbatranire al organismului .

Cateva puncte ¨forte¨ ale consumului de Goji:
-reduc colesterolul ;
-continut bogat in luteina si betacaroten, avand efect benefic pentru vedere ;
-cresc imunitatea organismului ;
-regleaza nivelul hormonal ;
-protejeaza masa osoasa ;
-sursa importanta de antioxidanti ;


Recent, doctorul Dukan a introdus aceste fructe in dieta sa....Bravo, doctore, ai stiut tu ceva! :)))
Nu sunt obligatorii, dar datorita efectelor specificate mai sus, se pot consuma 25-30 g zilnic.
Mie imi plac foarte mult, au un gust dulce, asemanator cu al stafidelor. Le folosesc in general, dar nu zilnic, pentru ca totusi nu e foarte ok sa consumam zilnic tolerate ( cei care tinem Dukan) .
Am cumparat din mai multe magazine, cate 100-200 de g, si totusi mi se pareau cam uscate. Deja acceptasem ideea ca poate asa trebuie sa fie.
Recent, am descoperit magazinul online LoveGoji , iar marti seara am dat o comanda datorita faptului ca am gasit un pret foarte bun si evident transportul gratuit :)
Azi am intrat in posesia fructelor si sunt tare incantata, fructele sunt absolut delicioase, nu se compara cu ce am consumat in aceste luni. Sunt moi si miros foarte bine.
Am cumparat o punga de 100 g , pret 7 ron si transportul gratuit , nu-i asa ca suna foarte bine? Avand in vedere ca la Plafarul de langa mine , acelasi produs costa 12 ron, si sa nu mai vorbim de calitate .





Pozele nu sunt tocmai reusite, dar ce am avut de spus, am spus! :))

Cu siguranta, o sa revin cu alte comenzi de fructe Goji pe acest site, si trebuie neaparat sa va arat  ce am mai ochit .....Yamiii...



Ei, ciocolata cu Goji, suna tare bine, nu? Sa va mai spun ca se poate consuma in dieta Dukan, datorita faptului ca nu contine zahar deloc ?:)))

O zi frumoasa,

P.S : Postarea reprezinta strict parerea personala despre acest produs, nu am primit bani sau produse pentru reclama!



7 comentarii:

Am mancat Goji pentru prima data in Helsinki, avea unul dintre baieti o punga si cand am vazut am facut ochii mari si i-am furat si eu un pumn mic, mic, doar sa vad cum sunt la gust. Aveau un gust divin, mie nu imi plac stafidele, dar goji nici nu se compara. Pacat ca au un pret foarte mare. Partea buna la siteul propus de tine este ca au transportul inclus. :) Pupici.

Si mie imi plac fructele goji, sunt gustoase si sanatoase. Prima data am incercat varianta deshidratata si nu mi-a placut prea mult insa dupa ce am gustat si goji suculente mi-am schimbat pe loc parerea. Fiindca sunt cam dulci le mananc cu iaurt :)

Sunt foarte reticenta in ceea ce priveste ideea de a incerca fructe noi, exotice...Asa m-am nascut!:))

Dar nu pot sa ignor proprietatile pe care le au aceste fructe Goji, cred ca m-ar convinge combinatia cu ciocolata!:D

Util articolul, draga mea!

Ilda
Lavender Thoughts

Si mie imi plac fructele goji, au gust bun si dulce :) Spor in continuare cu dieta Dukan!

consum des , am mereu in casa , dar vreau si ciocolataaa....

Am auzit că sunt chiar sănătoase ! poate o să intru și eu pe site.

Și eu consum Goji :D Îmi plac și beneficiile promise m-au atras