28 mar. 2013

Se cauta blogger ambasador ZorileStore!


Hello,


M-am gandit, m-am razgandit si tot asa...In final, am decis : vreau si eu sa particip la campania organizata de BlogAwards in parteneriat cu ZorileStore, avand tema ¨ Se cauta blogger ambasador ZorileStore ¨ .
A mai fost o campanie in genul acesteia, undeva prin vara anului trecut, dar nu am participat  si totusi in urma citirii review-urilor pozitive, am ramas placut surprinsa .
Uitandu-ma in categoria Curatenia de primavara , le-am ochit pe ELE, niste sandalute care par foarte comode, ideale pentru mers la job, plimbare, shopping...Recunosc, imi place mult ideea talpii si sunt curioasa sa vad cat de confortabile si rezistente sunt...


Sunt foarte simpatice , voi ce ziceti?
Sa nu uitam ca:  mersul pe jos face piciorul frumos, in concluzie, avem nevoie de incaltaminte de calitate si evident comoda :)




0 comentarii: