1 mar. 2013

Placinta cu dovleac DUKAN



Miercuri seara cand am facut chipsurile din surimi, am incropit si o placinta cu dovleac.
Aveam de ales intre doua retete, dar in cele din urma, am urmat reteta clasica.

Ingrediente:

Pentru aluat:
-6 linguri tarate ( macinate) ;
-3 oua ;
-1 iaurt-cca.200g ;
-drojdie cat o nuca ;
-sare, indulcitor dupa gust ;

Pentru umplutura:
-500-600g dovleac ras ;
-esenta de vanilie ;
-scortisoara ;

Se separa oualele.
Galbenusul se amesteca bine cu taratele, indulcitorul, iaurtul si drojdia inmuiata in prealabil in apa calduta.
Se lasa 10 min la cald ( am ¨imbracat¨ bolul in doua prosoape mai groase).
Separat, se bat albusurile bine, si se amesteca cu aluatul anterior.
Jumatate din compozitia obtinuta se pune pe hartia de copt, in tava, unde va sta la cuptor pentru 15 minute.
Intre timp se caleste dovleacul, cu indulcitor, scortisoara si putina apa.
Dupa ce se rumeneste, se lasa la rece .
Scoatem aluatul din coptor, adaugam dovleacul ras deasupra si in final punem ultimul strat de aluat( cealalta jumatate ramasa).
Mai lasam la cuptor inca 20-30 min, depinde foarte mult de aragazul folosit.
Placinta se consuma in decursul a 3 zile, intrucat contine 6 linguri de tarate, si dupa cum am scris data trecuta, se consuma doar 2 linguri de tarate pe zi in croaziera.

Sa aveti pofta!!!!


3 comentarii:

Arata bine . Sa-ti fie de bine

super! Multumesc pentru reteta! Pot sa o fac cu mere? Astept si alte retete!

Multumesc, Anonim!
Ane-Marie, fructele sunt interzise in croaziera!