14 mar. 2013

Cateva cuvinte despre Hilmi Medical



Azi am fost in ¨vizita¨ la Clinica Medicala Hilmi pentru a beneficia de serviciile oferite in cadrul unui voucher cumparat de pe site-ul CoolBuy .
Demult sunt in cautarea unei doamne doctor ginecolog, care sa fie pe placul meu: sa dea dovada de profesionalism, deschisa, sincera, placuta..
Da, stiu, sunt dusa cu pluta, dar am o pasarica cu acest lucru, sa fie doamna, si nu domn´ doctor :)))
Desi, stiti ca se spune ca barbatii sunt cei mai buni ginecologi....
Voucherul a costat 110 ron si a continut : examen Papanicolau, ecografie transvaginala, examen secretie, consult si va urma si partea de interpretare analize.
Clinica este situata in zona Victoriei, foarte usor de localizat. Un spatiu primitor, curat si ambiental ( hmmm..Buddha Bar...). Fetele de la Receptie au fost politicoase si amabile, am asteptat cateva minutele si am fost invitata in cabinetul d-nei doctor Torkashvan Constantina.
Recunosc, am avut o gramada de emotii, dar incet-incet au fugit :)
Doamna doctor a avut rabdare sa-mi explice ce si cum, nu a fost rece si cel mai important, are o mana atat de usoaraaaaaaaaaa.....
Singurul lucru care nu mi-a placut in urma experientei, a fost lipsa papucilor de unica folosinta, a trebuit sa merg desculta...dar, am trecut peste acest inconvenient.
Apreciez mult atitudinea personalului, implicit a d-nei doctor, nimeni nu s-a uitat urat ca am venit cu voucher.
Achizitionez vouchere de vreo 2-3 ani de zile si am avut tot felul de experiente frumoase, dar si tare urate.
Asta-i alta poveste , dar promit ca o sa relatez cateva dintre experientele cu voucherele pe viitor.
A ramas sa fiu contactata imediat ce sunt gata rezultatele si sa fiu programata la d-na doctor pentru interpretarea analizelor.
Per total, sunt multumita si astept si rezultatele :)
Am vazut ca in continuare sunt vouchere pentru diverse servicii in cadrul Clinicii Hilmi si eu zic ca merita sa incercati .
Cei de la CoolBuy au garantia returnarii banilor in maxim 30 de zile daca nu esti multumit/a de serviciile achizitionate, lucru de apreciat, avand in vedere faptul ca in trecut in urma unor experiente urate, site-urile care vindeau voucherele nu se sinchiseau nici macar sa raspunda la email-uri, ce sa mai vorbim de returnarea banilor.
Nu am fost platita pentru a scrie lucruri pozitive despre Hilmi sau CoolBuy, este strict parerea personala .


2 comentarii:

Ma bucur nespus ca ai avut parte de o experienta placuta si banuiesc ca dupa aceasta vizita ti-ai gasit si medicul la care sa mergi de acum inainte. Iti tin pumnii si sper ca rezultatele tale sa fie foarte bune. Te pup.

Ce bine ca ai scris, vreau si eu sa cumpar un voucher la ei