15 aug. 2013

Experienta cu voucher la solar: Sunline Tanning Studio



Hai ca am incercat-o si pe asta :)))) Daca ma intrebai in urma cu doi ani daca vreodata voi avea curaj sa merg la solar, clar, raspunsul era un mare NUUUUU!
Cum inca nu ma simt pregatita sa merg la mare si sa am parte de un bronz natural, m-am tot documentat despre solar, pregatindu-ma efectiv de ¨impact¨..
Dintotdeauna m-am bronzat ca tractoristii, pe brate, fata...si catusi de putin pe picioare....de celelalte zone nu mai vorbesc...Cand mergeam la mare, pantalonii trei sferturi si maieul erau la putere, se stie! Ce-i ala costum de baie, am asa ceva?..Nu, bineinteles..
Clar, parerile sunt impartite in ceea ce priveste mersul la solar, dar eu am ales sa ma bronzez pe aceasta cale, desi..stiti cum se spune   ¨ce-i bun, ingrasa¨, noi adaptam proverbul la situatia de fata.
Eu cred ca nu exista varianta de bronzare fara sa aibe riscuri, chiar si folosirea lotiunilor autobronzante.
Doctorii dermatologi sustin ca expunerea la razele UV este periculoasa, si de aceea nu se recomanda mai mult de 20-50 expuneri la soare/ solar.
In comparatie cu soarele, in solar nu se produc ¨explozii de raze¨, deci, este exclusa posibilitatea iradierii.
De ce trebuie sa tii cont cand mergi la solar :

- Nu trebuie sa faci dus/baie cu cca. o ora inainte si de a merge la solar( dupa ce faci dus, nu trebuie sa aplici alt produs cosmetic in afara de acceleratorul de bronzare); si dupa...nu ai voie 2 ore;
- Daca esti proaspat epilata, astepti sa treaca 48 de ore si apoi poti merge la solar;
- Se recomanda folosirea acceleratorilor de bronzare : contin melanina, agenti hidratanti si antioxidanti;
- Trebuie sa te demachiezi inainte de utilizarea solarului; indeparteaza bijuteriile;
-Foloseste o pereche de ochelari speciala; la fel si pentru par- e indicata utilizarea unui prosop/ casca;
-Acopera cu un strat gros de crema zonele mai sensibile , iar alunitele si mameloanele astupa-le cu plasturi;
( eu raman in slip si sutien, dar sunt destul de multe persoane care stau nud pentru a se bronza 100% uniform).

Personal, mi s-a recomandat sa fac sedinte de cate 5 minute, si nici nu cred ca as putea sta mai mult in capsula...desi, totul e in regula...am eu pitici pe creier :)

Ei bine, stiti nebunia mea cu voucherele, inceputa in urma cu trei ani...cautand o oferta pentru cateva minute la solar, am gasit acest voucher , la Sunline Tanning Studio ( oferta este inca valabila).
M-a incantat mult ideea ca sunt doar 20 de minute, pretul foarte bun- doar 9 ron, si in plus si locatia aproape de casa.
Inainte sa ajung la studio, eram cu frica in san, logic...puneam tot raul inainte... :))))  Cand am ajuns, am fost placut surprinsa de ambianta intima, de starea de zen care plutea in aer...:P Domnisoara de acolo mi-a raspuns la absolut toate intrebarile, la un moment ma si gandeam ca zici ca-s venita de la tara :)))
Salonul are 3 aparate de bronzare: doua aparate orizontale si unul vertical.
Am ales sa merg la unul orizontal si am facut bine..M-am simtit relaxata si bronzata, of course :P

Dupa doua sedinte de solar, bronzul incepe sa se vada...nu m-am ales cu arsuri, dureri sau incidente neplacute.

Daca va hotarati sa mergeti la solar, va recomand din suflet acest studio, veti avea parte de tot ce va doriti: liniste, ambianta placuta, personal amabil, muzica, aer conditionat..


Cateva poze din studio, preluate de pe pagina de Facebook :





Este strict experienta mea la acest studio, nu am primit bani sa scriu de bine :))

P.S : Maine va povestesc despre experienta cu un alt voucher, la masajul anticelulitic de unde am plecat plina de vanatai, ziceai ca am fost batuta cu cureaua :)))

Pupici,



3 comentarii:

Ce haios ai povestit!
Eu nu consider mersul la solar ceva extrem de dăunător, în condițiile în care păstrezi acea limită de maxim 50 de ședințe și aplici loțiuni potrivite unei astfel de expuneri. Însă sunt multe persoane care devin dependente și care se trezesc cu niște arsuri (recent am văzut la o prietenă pe fund, era un fel de gaură în piele :/).
Aștept părerea ta legata de experienta cu masajul anticelulitic, dar să știi că de obicei te învinețești în cazul unui astfel de masaj, deoarece trebuie să se spargă depozitele de grăsime. Eu arătam ca după război după un masaj cu miere, dar după o săptămână am ajuns la concluzia ca s-a meritat chinul îndurat!
Te pup!

Eu am solar acasa, l-am primit cadou acum vreo 2 ani. L-am folosit cu masura si nu am patit nimic. :)

Si eu merg la solar primavara, de obicei, dar nu exagerez.