9 aug. 2013

Am doua saptamani sa....

... sa ma cunosc pe mine insami si sa incep sa-mi vindec viata....
Trist e ca timpul nu mai are rabdare...si totul...se rezuma la eu..si timp..
Ah, timpule, in trecut, erai doar o notiune de masura, acum esti El?....
De ce am doar doua saptamani si nu mai mult?!!! De ceeeee??? Pentru ca greselile facute in 25 de ani pot fi readuse intr-un reper unic-de doar 2 saptamani? sau...e timpul sa spun stop si sa renasc din propria cenusa...veche, dar totodata noua...?!
Am demonstrat ca pot, stiu, dar parca totul decurge prea rapid....Adevarul in sine nu doare, ce doare...e modul in care stim noi sa-l privim si sa-l primim in sufletele noastre..
Adevarul e ca trebuie sa ma desprind de raul ce ma inconjoara, de oamenii urati si situatiile pline de compromis doar de dragul acelor oameni..pe care...candva ii consideram frumosi...
E momentul sa ma maturizez si sa-mi pese strict doar de MINE, de sufletul MEU..si persoana MEA...
Adio, drag timp!.. bun venit, Timpule!Am prins aripi sa zbor.....


1 comentarii:

Pe tine te framanta multe, draga mea!
Sper sa rasara iar soarele, sa fie senin, sa-ti fie bine!

Te imbratisez!
Ilda
Lavender Thoughts