16 apr. 2013

Desert rapid cu iaurt Dukan



E a treia oara cand fac aceasta prajitura si ma declar multumita de gust, de aspect mai putin :)

Avem nevoie de :
-cca.1 kg iaurt;
-2 plicuri budinca;
-indulcitor (cat considerati);
-coaja rasa lamaie;
-un praf de sare;
-2 oua;

Intr-un bol se amesteca iaurtul, budinca, indulcitorul, coaja rasa de lamaie si galbenusurile. Albusurile se bat spuma separat cu praful de sare si se incorporeaza amestecului anterior.
Se pune in tava, pe hartia de copt pentru aproximativ o ora( sau intr-o forma de genul celeia care am folosit acum, care nu necesita hartie de copt). Aveti mare grija,  timpul difera de la aragaz la aragaz. Verificati din cand in cand consistenta...ideea e ca trebuie sa nu fie moale..
Dupa ce ati scos-o din cuptor, lasati sa se raceasca si bagati la frigider pentru 2 ore. Mie  nu-mi place calda, in schimb, o ador rece...Cred ca va face senzatii la vara, pe caldurile alea mari... :)
Desertul acesta (cantitatea specificata mai sus) se imparte in 4 zile, datorita amidonului din budinca.
Daca vreti sa mancati doar intr-o zi, adaptati ingredientele..



Cam asa arata, eu nu am feliat-o inca...maine ii vine randul :))

Ce parere aveti, ati incercat-o?

Pe curand,

2 comentarii:

Ar merge perfect daca ai decora-o cu niste inghetata de vanilie. :) Poti sa faci inghetata in casa, sa nu contina toate prostiile de la supermarket. Pupici

am incercat si eu dar nu mi-a iesit... recunosc ca am pus pudding de ciocolata daca o fi din cauza asta.... s-a facut o coaja groasa deasupra dar inauntru a ramas moale.am scos-o si am mancat-o asa, chiar daca s-a desfacut, nu a ramas chiar intreaga, dar a fost buna...