2 ian. 2012

Dezamagire GlamPack Ianuarie!

Buna,

Incep prin a va ura ¨La multi ani¨, sa fiti sanatoase,iubite si sa realizati in acest an tot ce v-ati dorit!
Am cam lipsit in ultimele zile, intrucat am fost plecata la niste prieteni si de abia azi am reusit sa ma ¨trezesc¨din oboseala... :)))) Sper ca si voi ati petrecut frumos Revelionul.

Sa revenim la subiect, da, sunt cam dezamagita de continutul GlamPack in posesia caruia am intrat mai devreme . Vroiam si luna trecuta sa-l iau, dar am asteptat sa vad parerile fetelor si apoi sa ma hotarasc. In cele din urma, am evitat sa fac o risipa de bani. Multumesc fetelor, am fost inspirata in urma review-urilor voastre!
Pachetul lunii ianuarie a costat 29 ron si contine:




               -sapun Lush Summer Pudding 140g       
    
             -  unt corp Lia Printesa Levantica-4g
                                                                                                                                                        
            -lipbalm EcoVio 15ml

                                         
   -crema maini Argital 10 ml(pe spatele careia scrie¨Free Sample¨)


                      -Peeling dus Weleda 20ml


                    -multe flyere-


Cam asta-i tot ce am gasit in pachet, desi pe blogul celor de la GlamPack, din cate am inteles eu, trebuiau sa fie 6 mostre(am primit raspuns de la cei de la GlamPack in urma sesizarii mele,acestia spun ca de fapt sunt 5 miniproduse, 2 dintre care sunt considerate fullsize ,si anume: lipbalm EcoVio si sapunul Lush+ mostra cadou  ulei Weleda la plic)
Singurul produs mostra pentru care ma bucur este sapunul Lush, care in mod normal pentru 100g sapun in magazin as fi platit vreo 25 de lei....
Eu, una, nu sunt incantata de mostre, ma asteptam la cu totul altceva si ma gandesc, oare chiar exista si acele produse fullsize despre care cei de la GlamPack spun ca le contin anumite pachete,sunt curioasa, va primi cineva luna aceasta , de ex.parfumul solid de la Revertola 7 ml, sau untul de corp Lia Burtica fericita la 50 ml? Ma indoiesc, luna trecuta am citit cam toate postarile fetelor care au achizitionat GlamPack pe Decembrie si niciuna nu primise un produs fullsize.
Dezamagire, nu cred ca voi mai achizitiona GlamPack, decat daca se va adopta si la noi conceptul de GlamPack ca in strainatate.


  Pupici, pe curand!                                                                                                                                                                                                               

8 comentarii:

cam slabut ce sa zic...nici eu nu l-as achizitiona pt produsele astea...sapunelul acela ma incanta si pe mine..dar cam atat..

In primul rand, vreau sa-ti urez "La multi ani!" si ca anul 2012 sa-ti adica tot ce-ti doresti!

Acum, despre GlamPack: Imi pare rau ca experienta te-a dezamagit. Din pacate, mie mi se pare ca intreg conceptul e aplicat prost la noi din dorinta de a manca repede si usor o paine. E putin penibil.
In primul rand, Glossy Box si Birch Box din UK, respectiv SUA, au fost create cu scopul de a introduce publicului miniaturi ale unor produse DE LUX!
Desi respect conceptul din spatele GlamPack-ului din aceasta luna (eco/bio...cum vreti sa-i spuneti), totusi, produsele sunt departe de a fi considerate de lux.
In al doilea rand: in SUA, Birch Box costa 10$. In UK, Glossy Box costa 10lire..asta nu ar fi condus logic la concluzia ca pretul corect pentru Glam Pack-ul nostru autohton sa fie de 10 lei? Nu asa ar fi echitabil? Hmm..poate sunt eu aiurea...in fine..
Sper sa te bucuri totusi de produsele primite! Sunt interesante si partea buna e ca poti testa cateva produse noi...chiar daca sunt doar mostre...

Destul de neinteresant pachetelul avand in vedere ce primesc fetele din Sua si din Uk. Chiar acum am tras un ochi pe site-urile din afara si am vazut numai minunatii. Pacat ca se procedeaza asa....pana la urma urmei mostrele sunt procurate for free, iar sapunelul este pus asa...ca sa zica ca au dat si ei ceva full-size!

Am fost si eu tentata sa testez aceasta experienta, dar ma bucur ca am rezistat tentatiei si curiozitatii!


Te pup !

si in Rusia conceptul GlossyBox costa 10 $, dar credema ca acela este un adevarat GlossyBox....pacat, mare pacat.

La multi ani!
Am vrut sa-ti spun ca eu tocmai am facut o comanda la Lush,au produsele de Craciun la 50% reducere!Doar sa mai prinzi ceva.Gasesti sapunuri de 100 g la 10,12 lei daca te intereseaza.de abia astept sa-mi vina!

Buna,
Ralucatm25, da,am aflat si eu ieri, dar pe site sunt foarte putine produse care mai au stoc :( Ma gandeam sa dau o fuga azi in Afi,dar din pacate nu pot.O sa o las pe maine, nu pot sa pierd o asemenea oferta!

Raluca,
Da,sapunul e foarte ok , imi place mult mirosul :)

Pisicutzo, m-am ars o data, a doua oara nu mai exista :))) ((((sper, Doamne ajuta! ))

Aurora,nu fa aceeasi greseala!:)

suntunika, da,clar,mi-ar placea sa fiu in Rusia, dar doar pentru chestia asta :)))


Va pup,

Buna, Kisstyana! Imi poti lasa si mie o adresa de e-mail la care te pot contact? Multumesc, Dorina

Dorina,
Adresa mea de email este Kisstyana@gmail.com