5 ian. 2012

Lush...raiul simturilor...

Bonjourel :)

Dupa cum bine stiti din ultima postare , am primit un sapunel marca Lush in pachetul GlamPack din luna ianuarie.
Mvaiii, dar cand l-am folosit....a fost dragoste la primul miros, sau cum se zice? :)))) De curiozitate am intrat pe site-ul celor de la Lush, de unde am aflat ca au reducere 50 % la produsele de Craciun...si m-am hotarat sa-mi fac timp sa ajung in magazinul din Afi Cotroceni.
Azi am ajuns in magazin,pe ultima suta de metri, intrucat maine e ultima zi de reducere si am cumparat urmatoarele produse:

                                          -pungutele parfumate :)))

                                          -¨mirositoarele¨lu´mama :> :))

                                         -sare de baie Rocketteer Ball-11.90 ron

                                          -spumant Candy Mountain-11.90 ron

                                         -sapun Snowcake soap-15.00 ron


Cam acestea sunt produsele achizitionate , toate miros absolut superb ,acum depinde cum se comporta si in contact cu apa :))
Spumantul solid Candy Mountain miroase puternic a vanilie si inca a ceva ,dar inca nu am deslusit..sunt curioasa cata spuma va face :P
Sapunul Snowcake soap miroase a martipan si trandafir, dar si a migdale.Ei spun ca si catifeleaza, ramane de vazut!
De exemplu, sapunelul Summer Budding doar miroase, spuma nu prea face, despre catifelare nu se pune problema :))
Sincera sa fiu, ma incanta foarte tare sarea de baie Rocketeer Ball,cititi aici descriere:
¨aruncati aceasta sare de baie in apa si priviti-o cum se invarte in apa.In plus, va asigura un miros incredibil in toata baia de bomboane dulci si delicatese de Craciun¨...pai si sa nu-l cumperi,nenica?????gata, maine seara ma duc sa ma ¨invart ¨in cada dupa miros :))))


Cam atatica pentru azi, ma bucur ca am reusit sa fac postarea, mai devreme imi facea figuri Bloggerul si nu imi incarca pozele, dar cred ca si dragul de el nu a rezistat miresmelor imbietoare si a cedat pana la urma :))

Pupici,

P.S: Raluca,Aurelia, Ilda, azi v-am trimis pachetele!Scuzati intarzierea!

8 comentarii:

Daca miroase a vanilie ceva, vreau si eu :D si a Christmas Goodies :D

Chiar ca....poate sa fi legat la ochi ca sa nu citesti descrierea produsului ca sa nu il cumperi!!!!Dar chiar si asa, te tradeaza nasul ;). Sunt sigura ca miros foarte bine aceste produse asa ca nu iti pot ura decat sa le folosesti cu placere!

Cred ca sunt....delicioase!In Braila nu avem magazin Lush.Deabia astept saptamana viitoare sa ajunga cadoul!Pupici!

:)) ce haioasa descrierea la sarea de baie.
Balaceala placuta :*

oooohhh, miaaam!!!
asa pofta mi-ai facut de o baie parfumata si rasfatata...pacat ca n-am Lush :)
dar tu sa le folosesti pe toate cu multa placere! stiu cat de mult ti le doreai!

Intotdeauna produsele Lush mi se par atat de yummy! Iar standul miroase de minune, e un mic paradis olfactiv!
Sa le folosesti cu placere :*

Draga mea, iti dau o tema: http://septembriejoi.mug.ro/2012/02/02/cute-blog-award/
Profit de ocazie ca sa-ti spun si ca pachetul tau are sanse sa ajunga maine, am uitat sa-ti scriu ieri ca l-am trimis!

Produsele sunt fenomenale :)))
Sadie, si tie iti plac tag-urile :)) te alaturi grupului vesel :>
Multumesc pentru pachetel!