29 dec. 2011

My Secret Santa...cu intarzierea de rigoare! :))

Buna,

Desi, Craciun a trecut , eu am ramas in spiritul specific sarbatorilor de iarna..simt ca timpul trece prea repede si parca nu mai avem timp...de nimic..
Dupa cum stiti majoritatea, pe grupul de pe Facebook s-a desfasurat ¨Marea Cadoriseala¨la care am participat si eu, bineinteles :))

Surpriza a fost IMENSA, my Secret Santa fiind Camelia , pe care o urmaresc in ¨tacere¨, de foarte mult timp.
Este o persoana foarte speciala, cum rar mai intalnesti in zilele astea...este foarte dedicata blogului, in sensul ca si-a pastrat naturaletea, nu a luat-o ¨razna¨ca alte bloggerite cunoscute ( da, stiu, posibil sa mai primesc si alte comentarii rautacioase, dar nu-i problema, va doare adevarul!! ).
Ei bine, hai sa va arat ce am primit de la Camelia :


Ambalajul, ah ambalajul.....chiar imi doream sa realizez si eu asa ceva, dar de unde atata indemanare???!!:((




Evident , Niky era mult mai curioasa decat mine,probabil credea ca e ceva pentru ea , ca intotdeauna! :))))                                                                              
              Multumesc mult, Camelia, m-ai nimerit perfect! Multi pupici!


Pe curand,                                   

10 comentarii:

Ma bucur, sa le folosesti cu placere si sa ai un an mult mai bun decat toti de pana acum! :)

Ce tare!

Foarte frumos ambalat cadoul, sa folosesti totul cu mare drag!:*

Foarte adevarat ce ai spus despre unele bloggerite care au ajuns cunoscute si s-au schimbat in rau si e pacat.

sa le folosesti cu placere produsele,te pup:*

Ma bucur mult pentru tine, iata ca deja bucuria pe care o faci altora incepe sa se intoarca! :)
Sa folosesti totul cu mare placere!

Sa le folosesti cu mare placere in noul an :*.

Sa le folosesti cu placere :*

Un cadou deosebit!LA MULTI ANI tie si catelusei(este atat de draguta)!