7 mai 2013

Inainte si dupa Dukan- 25 kg!

Buna,

Am promis ca imi voi face curaj si voi posta poze, inainte si dupa dieta Dukan, care de fapt a devenit stilul meu de viata.
Sunt mandra de tot ce am realizat, m-as imbratisa si m-as pupaci singura :))) Nu radeti, dar pentru mine, inseamna enorm reusita mea :)

Prea multe nu am ce sa spun, decat sa-i multumesc Lui Dumnezeu pentru ambitia si perseverenta cu care m-a inzestrat..si tuturor celor din jur, care mi-au fost alaturi atunci cand mi-a fost foarte greu...



Prima poza e facuta pe 31 dec, de Revelion, la 105 kg, iar cea de-a doua e facuta ieri, in parc..La 80 de kg.
Stiu ca mai am pana ajung la greutatea ideala, dar nu ma las, sunt pe drumul cel bun..
Oricine poate, ramane doar sa va doriti sa faceti ceva pentru voi, nu pentru altii, sa va redescoperiti, sa lasati complexele in urma si sa traiti viata, cu bune si rele.
Adio, trecut! Bun venit, prezent si viitor!




Va multumesc!

30 comentarii:

Bravo! Felicitari! Iti doresc sa ajungi acolo unde vrei :)

Nu e niciun motiv de râs! Eu mă bucur sincer pentru tine, te felicit pentru ambiție și mai ales pentru faptul că ai adoptat dieta drept un stil de viață. Multă perseverență îți urez în continuare și eu, una, îți voi urmări evoluția în continuare (mai ales pe Facebook :D).

Nu e niciun motiv de râs! Eu mă bucur sincer pentru tine, te felicit pentru ambiție și mai ales pentru faptul că ai adoptat dieta drept un stil de viață. Multă perseverență îți urez în continuare și eu, una, îți voi urmări evoluția în continuare (mai ales pe Facebook :D).

Wow!!! Felicitari!!! Arati mult mai tanara, sa stii :) Eu n-am dat jos decat 10, mi-am facut de cap in vacanta de Paste, iar de la sfarsitul acestei saptamani revin la Dukan, tot in croaziera, dar fara tolerate. As mai vrea inca 8-10... Spor in continuare! :)

Wow! Asta da schimbare!
Felicitari! Daca ai sti ce ma ambitioneaza aceasta postare!
Chiar te apreciez asa mult pentru ce ai realizat! Eu vreau sa dau jos 5 kg si nu sunt in stare.
Cu siguranta o sa ma stradui mai mult!
Felicitari inca o data!

Felicitari ! Multa bafta in continuare !

Iti sta super, cred ca pana in vara o sa ai un corp de vedeta daca o tii asa! Pupici si felicitari!

bravooo!felicitari!vreau sa vad povestea dusa la cap!sim_ona

Felicitări! Ambiţia ta mă va inspira !

Felicitari!!!!! Si multa rabdare si ambitie sa reusesti sa iti atingi telul. ;)

Felicitari! Ma bucur tare !

sincere felicitari pentru ce ai relizat si ambitia de care ai dat dovada. A mea ambitie a cam pierit pe drum, dra incerc sa nu ma dau batuta :D

esti o frumoasa! Felicitari :)

Mult succes, draga mea! Sper sa ne revedem curand si sa te felicit si in persoana pentru marea reusita!

Felicitari, arati minunat!

WOWOWOWO! Bravo fata! se vede si e fata ta in poze ca esti cu mult mai fericita :) eu nu folosesc dieta dukan insa sper sa pot avea rezultatele pe care ni le arati tu acum, peste cateva luni :) eu imi mi-am propus sa scap de aprox 20 kg ca sa ajung la un BMI in limitele normale

Felicitari pentru tot ce ai realizat pana acum! >:D< Tine-o tot asa si asteptam un update!

Te felicit pentru ambitie, rezultatele sunt minunate!! :)

bravo! ma bucur pentru tine.

Bravo, multa rabdare si perseverenta in continuare!

Respect, ma inclin! Numai cine nu a incercat, nu stie ce inseamna un astfel de efort. Esti puternica, sa ramai asa. Really, creste inima-n mine cand vad astfel de exemple. You go, girl!

Felicitari!! Chiar le meriti, dieta Dukan mi se pare una dintre cele mai grele diete. Eu una nu as putea sa o duc pana la capat.

Felicitari!!! Tin pumnii sa ajungi la greutatea dorita!

Felicitari!Tine-o tot asa!Sunt de acord cu tine:Dukan trebuie sa fie un stil de viata nu o dieta ,pt ca oricat ai zice si face se revine la alimentatia veche si trebuie sa o iei de la capat cu regimul.Sincer mi se pare mai gustoasa alimentatia Dukan decat cea veche plus ca nu mai am pitici pe creier ca am mancat nu stiu ce si se depune.Te pup!!!

BRAVO!Felicitari!Promit,daca te vad pe strada sa te imbratisez pentru reusita si ambitie!:))

Felicitari!

Iti admir vointa, ambitia, determinarea!!!
Keep up the god work!

Kisses!
Ilda
Lavender Thoughts

Felicitari :)...am parcurs cateva postari si am agsit f multe ponturi utile...Eu nefiind o mare carnivora imi este fff greu in zilele de PP si sunt in cautare de retete noi...Felicitari si imbratisari.