20 iun. 2012

Review Fond de ten calming effects Avon

Buna,

Avand tenul gras si nedorind sa stralucesc ca un bec, de cand cu temperatura ridicata, am cautat printre  fondurile de ten pe care deja le aveam ( vreo 4 la numar )varianta cea mai light , cea mai usoara, intr-un cuvant , perfecta pentru zilele astea.
Si am gasit-o : Fond de ten calming effects de la Avon-pe ambalaj scrie fond de ten hidratant iluminator , nuanta nude parca.




Oricat de inchisa ar fi nuanta acestui fond de ten, s-ar adapta tenului ,in momentul in care am primit produsul , am zis ca-i foarte inchisa culoarea si clar am dat gres in alegerea ei.....dar dupa ce l-am folosit pe fata , me happy :)
Nu mai stiu exact cand am cumparat acest fond de ten, oricum anul trecut prin martie parca. Era un set format din acest fond de ten, un rimel si un luciu de buze la pretul de vreo 30 ron.
Precum spuneam, am un ten gras si totusi acest fond de ten imi priieste , intrucat are o textura usoara, acoperire medie, dar trebuie sa recunosc ca daca nu as folosi o pudra peste....nu mi-ar mai placea rezultatul final.
Contine musetel, vitmina E si pantenol si e recomandat si personelor cu tenul sensibil.
Nu-mi place totusi ca nu are pompita si daca nu esti pe faza, iese prea mult produs din tub si in plus nu prea este rezistent la transfer.
Per total eu sunt incantata de acest produs, se si vede, mai am un strop si l-am dat gata :)
Inca se gaseste in cataloagele Avon sau in magazinele online cu cosmetice, avand pretul de aproximativ 20 ron.

Pupici,

0 comentarii: