21 iun. 2012

Cutiuta cu minuni Oriflame

Da, astazi o sa va prezint un produs cu ¨greutate¨in gama Oriflame.Este vorba despre cutiuta cu minuni , in doua variante : cu miere si cu cirese, fiecare cutiuta are 15 ml si costa intre 7-10 ron, in functie de campanie.
Mai exista si varianta cu ciocolata, dar nu am primit-o niciodata, stoc 0 :(
Acest produs se afla de foarte multi ani in gama de produse Oriflame, doar ca de-a lungul timpului a suferit mici schimbari ale compozitiei si ale ambalajului.







Produsul din aceste cutiute este asemanator cu vaselina cosmetica, chiar si cu crema de galbenele, singura diferenta pe care am observat-o a fost ca cele doua din urma au o formula mai grasa.
Am recumparat aceste cutiute  intrucat imi sunt indispensabile , mai ales iarna cand le folosesc  pe nari, respectiv nas.
Stiti voi, raceli puternice, curge nasul....si de la atata sters, pielea de pe nari se exfoliaza, un procedeu dureros si neplacut.
Apoi  si pentru pielea coatelor este foarte buna aceasta vaselina.
Dintotdeauna am avut pielea coatelor tare aspra si de cand o folosesc nu am mai avut probleme...doar ca daca uit sa nu ma dau vreo 2-3 zile, revenim la vechea poveste.
A folosit-o cu succes si prietenul meu pe cateva portiuni arse ale degetelor mainilor.
Hmmm, merge de minune si ca balsam de buze , mai ales cea cu visine ( ahh , ce miros dulce), pe maini, bataturi, rani si pe toate suprafetele uscate ale corpului.

De curand, am facut si un mic experiment, intrucat nu-mi mai gaseam trusa pentru sprancene de la Nyx, am folosit putina vaselina, cea cu miere,  pe care am intins-o pe suprafata sprancenelor intr-un strat extrem de subtire in loc de ceara din trusa...si apoi am aplicat un fard maro.
Nu am intampinat niciun fel de problema cu acest inlocuitor si cand voi ramane fara ceara din dotare, voi folosi cutiuta cu minuni cu brio.

Voi ati folosit aceste cutiute cu minuni ?

2 comentarii:

Si mie imi place cutiuta cu minuni ♥ am varianta simpla si cea cu ciocolata :D am vut noroc sa o prind odata

Si eu o folosesc. Mi se pare super folositoare. Eu tin minte ca am vazut un filmulet pe youtube in care fata spunea ca a folosit cu succes vasilina cosmetica (ceea ce este si in aceasta cutiuta) pentru a-si face genele si sprancenele sa creasca mai repede si mai puternice -cred ca e acelasi efect pe care il are si uleiul de ricin pt ele, insa niciodata nu am incercat. Acum ca mi-am amintit cred ca o sa o folosesc mai des ;))