17 nov. 2011

Uleiul de migdale dulci....

Buna,

Demultisor intentionam sa scriu o postare despre acest ulei, intrucat s-au tot iscat controverse pe tema lui....
Da,este vorba de un produs foarte ieftin in comparatie cu  preturile practicate de magazinele bio online, dar daca e sa vorbim desprea calitatea si beneficiile lui, acestea nu difera.
Eu l-am achizitionat din magazinul Auchan Titan, iar pretul sau este undeva la 7 ron pentru 100 de ml.


                 
   Acest produs este foarte popular ,fiind recomandat pentru toate tipurile de piele.Contine vitamine, minerale si acizi grasi. Desi nu se absoarbe imediat in piele, nu lasa pielea .grasa(tenul meu este gras)
  Eu il folosesc atat pentru ten, unghii cat si pentru par in combinatie cu uleiul de argan.
  Uleiul hidrateaza si chiar ajuta la regenerarea pielii; atenueaza cearcanele,ridurile si liniile fine.
  Pe fata il folosesc in special dupa ce aplic Brevoxyl-ul ,intrucat acesta din urma usuca destul de tare zona pe care este aplicat.
 Mai nou il folosesc si pe calcaie ,intrucat pielea este tare uscata.Fie si dupa cateva zile de utilizare, beneficiile se vad..
Daca tot sunt atat de multumita de acest ulei,ma bate gandul sa caut si migdale crude pentru a face un fel de tratament recomandat de catre o cunostinta, adica le voi consuma ca un supliment.
Migdalele sunt considerate atat fructe cat si medicamente, intrucat ajuta in cazul migrenelor, constipatiei, calculilor renali,reumatismului si mai ales contribuie la diminuarea colesterolului din sange.
Am avut ocazia de testa cativa ml de ulei de migdale dulci cumparat de pe un site si astfel am putut vedea care-i diferenta intre produsul cumparat din Auchan la 7 ron si cel de pe site la 6 ron.
Da,exista o mare diferenta: diferenta de gramaj,intrucat cu 7 ron poti cumpara sticluta de 100 ml ,iar cu 6 ron cea de 10 ml :))))
Multumita domne´....tare multumita!!!

Pupici...
  

                        

7 comentarii:

de 1 sapt mananc la migdale de cred ca o sa mi se acreasca de migdale!:)) desi imi plac la nebunie :D si eu folosesc uleiul dar nu acesta :)

Ce bine ca am gasit postarea ta! Sa stiu sa-i cumpar mamei, ca ea foloseste pentru fata :)

si eu folosesc uleiul de migdale dulci si imi place mult de tot.:)

Ba sa stii ca eu l-am gasit la 4 lei :P

La Auchan-ul din Militari :)

La ce raion ai gasit uleiul acesta? Eu am fost la Auchan Titan ieri, m0am uitat in zona de cosmetice, ba chiar si la raftul de ulei..dar nu am gasit..poate nu am cautat unde trebuie..mersi, Daniela