22 nov. 2011

Cu ce m-am cremuit in ultima perioada!

Buna,

Crema despre care va voi vorbi astazi este cea de la Olay Total Effetcs Anti-Ageing cu filtru UV SPF 15.

                                       

In primul rand,cel mai bun lucru pe care il gasesc la aceasta crema este ca nu astupa porii,se absoarbe mai mult decat rapid in piele.
M-am inteles foarte bine inca din prima zi de utilizare :
-are pompita, deci se dozeaza perfect;
-precum ziceam, nu astupa porii,are o consistenta soft;
-ofera pielii un aspect sanatos;
-hidrateaza si catifeleaza tenul;
-protejeaza impotriva razelor UV;
-nu are parfum,fiind indicata si pentru tenurile sensibile;
-tenul nu mi s-a ingrasat de la aceasta crema,desi am utilizat-o si in miezul verii :)
-de estomparea petelor si a liniilor fine, nu pot vorbi, intrucat nu e cazul la mine; ( Doamne ajuta! :))

Puncte negative nu prea i-am gasit decat vreo doua si anume:
-pretul ceva mai ridicat 50-60 ron(depinde de locul de unde este achizitionata);
-se termina destul de repede si incep iar cautarile :));


Nu este o crema ¨wow, intrucat am si alte asteptari de la o crema pentru uz zilnic, dar cert e ca am terminat-o :)))
De cateva zile folosesc o crema antiacneica pentru tenul gras de la Herbosophy (si evident,gelul de curatare),vom vedea cum merge si cu aceasta.


O seara frumoasa!

1 comentarii:

si eu am Olay acum si subscriu la tot ce ai spus (mai putin SPF-UL, ca a mea n-are *blushing*):
se absoarbe foarte repede in piele, pielea mea parca o bea si apoi e foarte fericita si hidratata :)
ar trebui sa o incerc si pe asta ca si crema de zi, are avantajul SPF-ului.