14 sept. 2011

O surpriza placuta...Skin79


Buna,
Azi am ramas placut surprinsa de gasirea unui plic in cutia postala:) ( se intampla foarte rar sa primesc plicuri).
Pe data de 11 septembrie le-am trimis e-mail celor de la Skin79,pentru a primi doua mostre din colectia BB cream,si anume:
-Super plus beblesh balm triple functions(ambalaj roz)
-Super plus bebelsh balm-vip gold collection(ambalaj auriu)
Nu-mi vine sa cred ca au ajuns atat de repede,au fost expediate pe 12,din Madrid,iar azi,la 14 le aveam in mana :)
Eu am deja ¨o bibi cream¨,de la MooNy :), ,careia ii multumesc  mult de tot :*
Mi se pusese pata super rau pe aceasta crema,care intr-adevar isi face treaba:
-ofera protectie solara;
-acopera destul de bine petele si imperfectiunile;
-o poti folosi ca anticearcan,fond de ten;
-hidrateaza foarte bine tenul si nu-l ingrasa(eu sunt posesoarea unui ten foarte gras);

In concluzie, e foarte buna si in curand se va termina,deci cred ca ma voi orienta spre cele prezentate de cei de la Skin79.
In pliantul primit sunt prezentate 12 tipuri de BBcream,imi pare rau doar ca nu sunt trecute si preturile :(
Mai jos ,pozele cu continutul plicului:




Swatch nu le-am facut pentru ca nu mai am timp la dispozitie,darrrrr probabil se observa si in poze nuantele mostrelor.

Pupici,pe curand! 

2 comentarii:

Foarte dragut din partea lor, sa le folosesti cu placere ;)