21 sept. 2011

Expo Cosmetics Beauty Hair Romexpo...si cum ne-am facut noi de cap!

Buna,
Cum anul trecut am ratat acest targ,anul acesta mi-am propus sa merg negresit,si cum shopping-ul de una singura nu merge,am invitat-o pe ¨Mumy¨,cum ar zice cineva :->,adica MooNy.
Vineri, fiind prima zi in care am mers la targ,nu stiam la ce sa ma uit mai intai,hm.....oje,farduri,multe,multe,multe.Asteptand sa fiu chemata de cei de la Salon Pro(urmeaza in postarea viitoare detalii) pentru o noua schimbare de look,am dat o raita ici-colo..
Marele ¨wow¨a fost cand am ajuns la standul celor de la Flormar,de vina fiind Iuliana Manea,careia tin sa-i multumesc pentru tot.
Culori,care mai de care mai placute ochilor mei,ajunsesem in Paradis :)))
Iuliana ne-a facut cunostinta cu Irina Omat ,marketing manager la Flormar,o persoana foarte deschisa,saritoare si placuta si care ne-a suportat doua zile la stand :>
Ni s-a dat unda libera la orice,deci trebuia neaparat ca Andreea sa ma machieze(ador stilul ei de a machia si imi doream demult sa fiu cobaiul ei :)) )Si Andreei nu i-a placut deloc,dar deloc am spus:)))




Cam acesta a fost machiajul realizat vineri de catre Andreea mie,bineinteles :) Imi place la nebunie,mai ales ca a folost portocaliul neon,pe care absolut il ador.Toate fardurile sunt pigmentate,rezista nemaipomenit de bine,o sa vedeti mai jos poze cu machiajul de sambata pe care l-am purtat la nunta la care am mers .


                                                                    -inainte de nunta

                                          -dupa nunta,dimineata...aveam in plus genele false si fardul auriu aplicat de Andreea,inainte de a pleca la restaurant.



A fost tare funny oricum in ambele zile,desi la inceput le marturisisem fetelor ca o sa ma simt ca un purice intre armasari,intrucat ele sunt bloggerite cunoscute,si de,m-am bagat si eu mot...
Cumparaturi prea multe nu am facut,desi imi faceau multe chestii cu ochiul,dar ma bucur ca incep sa fiu mai cumpatata.

                                           
                                           
Cele doua produse de mai sus sunt de la Cosmetica Verde,ambele produse au costat 10 lei(vedeti de ce e bine sa mai mergem si la targuri ?!...preturi mult reduse..aleluiaaaaaa!
Cateva oje...

                                             

 Ojele Orkide au fost fiecare 3 lei,oja Moyra(ultimele 2 buc le-am luat noi,cata incantare!!!) 5 lei,iar cele Passion,adica ultimele doua din dreapta(descoperirea mea,ca daca nu ma plimbam pe acolo,nu va luati niciuna!!!huh,cata modestie!!:)))-4 lei fiecare.

Hai sa trecem si la geanta cu bunatati oferite de catre Flormar,carora le multumim ca au fost foarte organizati si ne-au facut happy :)
                                         
                                       

 Exceptie gelul de curatare,celelalte produse le-am primit cadou.
Gloss-urile sunt delicioaseeeeee,rujurile au un miros foarte placut,nu usuca si rezista foarte mult pe buze .


                                                 

                                         
           Gelul de curatare pentru fata l-am cumparat la recomandarea Iulianei.( 8 lei)

                                                                              
Ah,si ajungem in cele din urma si la mult iubitul portocaliu (i´m in love with him).Initial am vrut sa-l aleg pe cel mat,dar dupa ce l-am swatch-uit nitelus..pe cel din poza...WOW!!!
                                                     
                           

Mda,o sa ajung sa ma bat pe farduri cu Madame Niky ca vad ca ii cam plac!!!:))))

               Per total,a fost o experienta nemaipomenita,ma bucur ca am avut aceasta ocazie,desi era cat pe ce sa o ratez :)
           Fetelor,consider ca si voua v-a placut,sunteti zambitoare amandoua!!!:)
                       
                   
Si spre final, o poza de grup ..ca asa e frumos:)))

                                                    Irina Omat,Andreea,eu,Iuliana Manea                                                           

           Multumim Flormar!

    Pupici.... si pe curand!:)

7 comentarii:

Uite ca e prima data cand intru la tine pe blog, dar imi place :D Ai un mod foarte frumos de a scrie :D

Sa folosesti cu placere tot ce ti-ai cumparat, sper ca la anul sa ajung si eu la targ :(

weaaaaah:(( as fi vrut si eu sa merg

generosi cei de la flormar

Lauren,ma bucur ca iti place si te astept in continuare pe blog..:)
Alexandra,te luam si pe tine!:)

Faci te rog un review la acea oja ORKIDE din stanga? Looove the color, dar nu prea se vede foarte bine din cauza lumini.

Bineinteles ca o sa fac :)Este minunata culoarea,are niste irizatiii.:X

Esti tare draguta! Si ar trebui sa scrii mai des, de ce doar o postare sau doua pe luna?!

Sadie,multumesc pentru compliment si pentru incurajari!o sa incerc sa scriu cat mai des..