25 dec. 2010

Craciun fericit!

Buna,
Am primit de la MooNy un tag si m-am gandit sa-l onorez.
1. Care este filmul tau preferat de Craciun?
Nu am niciun film preferat,imi plac toate filmele ¨cu iz¨de Craciun :)

2. Care este culoarea ta preferata de Craciun?
 Auriu.

3. Iti place sa lenevesti in pijamale sau sa te gatesti de Craciun?
Bineinteles,prima varianta:)) Ador sa lenevesc.

4. Deschizi cadourile de Craciun in seara de Ajun sau in dimineata primei zile de Craciun?
In dimineata primei zile de Craciun,in Ajun sunt prea ocupata cu pregatirile.

5. Ce iti place sa faci in vacanta de Craciun?
Mai bine spus,minivacanta :)Luni servesc munca,deci....cat mai multa relaxare si liniste.

6. Ceva dorinte pentru Craciun?
Da,dar daca le-as dezvalui,nu s-ar mai implini. :>

7. Aroma preferata de Craciun?
Da,absolut portocale.

8. Desertul preferat de Craciun?
Nu prea ma omor cu deserturile,desi aseara am gustat din prajiturelele facute de mama prietenului meu,absolut delicioase...

Pe final,o melodie incantatoare :)


Craciun fericit!Sa aveti parte de tot de va doriti,mai ales de sanatate si liniste sufleteasca!

0 comentarii: