15 oct. 2014

Mancare de ceapa rosie cu ardei gras si ficatei de pui Dukan



Buna seara!

Azi am petrecut putin timp in bucatarie intrucat ramasesem fara mancarica si trebuia sa improvizez ceva pe fuga, aveam deja programate alte chestiuni de facut..
Avand o zi agitata, nu am reusit sa cumpar legume, singurele lucruri pe care le aveam: ceapa rosie, un ardei gras rosu, rosii, ficatei si pulpe de pui.
Asa a rezultat aceasta mancarica:

-5 cepe medii rosii
-1 ardei gras rosu
-1 kg ficat pui
- condimente
-3 ardei mici chilli uscati
-1 lingurita ulei masline
-500 ml apa

Am pus uleiul de masline intr-o tigaie sa se incinga putin, apoi am adaugat ceapa si ardeiul taiate cuburi mai maricele.
Dupa 5 minute, am adaugat ficatul spalat foarte bine si 500 ml apa.
Am lasat sa fiarba circa 25-30 minute, apoi am adaugat condimentele: boia dulce, piper negru, sare, ghimbir, coriandru si ardeii chilii taiati foarte mici ( ador mancarea picanta).
A mai fiert inca vreo 10 minute si a fost gata!



Mancarea e aburinda, deci, poftiti la masa! :)


0 comentarii: