17 aug. 2014

Ultima descoperire pe Iherb: Pancake Syrup ideal pentru dieta Dukan!


Nu stiu cate comenzi am dat pe site-ul Iherb pana acum, cert e ca primesc una si dau alta...
Mai ales de cand am descoperit produsele Walden Farms , care sunt numai bune pentru persoanele ce au adoptat stilul de viata Dukan.
Acestea au 0 grasimi, 0 zahar...ce poate fi mai minunat de atat?

Ultima comanda contine:




-Pancake Syrup Walden Farms , dulcele cel mai dulce de cand am adoptat dieta Dukan;
E mirific, magnific sau cum zic fetele: " curcubeu pe cerul gurii" ....Are 355 ml si costa 4, 13 $!
Il folosesc la toate prajituricile pe care le fac de cand am primit coletul: negresa, placinta, prajitura cu dovleac sau goji....deci orice..E indispensabil, as putea spune! :)

Pe langa sirop, am mai comandat si Lotiunea de corp cu unt de cacao Queen Helene, 454 g- 2,65$.
Recunosc ca o pandesc demulticel, intrucat se vinde foarte rapid si mai mereu e stoc 0.
Sunt fan lotiuni de corp si folosesc permanent, de aceea le si termin tot la fel de repede.
Avand in vedere procesul de slabire, consider ca si masajul are un rol important pentru piele.Fie ca e un masaj de zeci de minute sau de 5 minute, pielea trebuie hidratata si inmiresmata, nu? :)


Al treilea produs este o geanta eco Iherb, ca sa nu mai stau mereu cu pungile de plastic dupa mine, care sa-mi rupa mainile...cand le car...Pe asta o pun pe urmar si aia e! E tare incapatoare! Tot sa o umpli cu iaurturi, branzica...si toate cele pentru dieta.

Cateva pliculete de ceai St.Dalfour : negru, verde cu mango si lamaie- 3 plicuri- 0,25$

Pe langa produsele comandate, am primit si un centimetru, o sa-mi fie folositor, intrucat cel vechi a ajuns pe post de jucarie pentru Niky ! :))

Si pentru ca se cerea o alta comanda, am mai " jonglat" putin cu cardul pe site:

Walden Farms Blueberry Fruit Spread -340g-4,13$



Walden Farms Raspberry Fruit Spread -340g- 4,13$



Singura problema e ca cele doua produse au fost date in doua comenzi, pentru a beneficia de transport 4$, nu trebuie sa depasesti 1,814 gr.
Daca le lasam pe amandoua in aceeasi comanda , cel mai mic shipping era de 28,10$, deci NUUUU!
Pe langa cele doua produse, am mai comandat si paste shirataki, care se pot consuma in orice etapa a dietei.

Miracle Noodle Angel Hair -198g-2.69$




Daca sunteti la prima comanda pe Iherb, puteti folosi codul VAM426 pentru a primi o reducere de 5$ pentru comenzile mai mici de 40$, sau 10$ pentru comenzile ce depasesc 40$.

Pe curand!

1 comentarii:

As cam incerca si eu produsele astea... m-ai facut curioasa :)