14 feb. 2013

Primele oje H&M

Dispar, reapar...si continuam :)
Din pacate nu reusesc sa am o prezenta constanta pe blog, desi imi doresc acest lucru...
Azi va prezint primele oje H&M in a caror posesie am intrat in concediu, fiind plecata in Spania .
A fost un concediu tare placut, automat zilele trecand iute, ca vantul ...
Hai sa le vedem! :)Ojele (da, ele), nu zilele, desi m-ar incanta sa am un film cu zilele respective :))

                                          Glam Gold si Glam Glitter




Numai lucruri de bine despre aceste oje:
-pret imabatabil, ambele au costat 1 euro;
-rezistenta este uimitoare, dupa o saptamana, manichiura era intacta;
-se usuca foarte repede, in poze am dat doua straturi de Glam Gold si unul de Glam Glitter;
-se aplica si se sterge foarte usor;
-sticlutele cu oja sunt mici, 6 ml fiecare, numai bune pentru a fi luate in vacante;
-din ce m-am documentat, oja Glam Gold este varianta ieftina a lui OPI Golden Eye.

Incantate, nu? Pacat la noi, in Romanica, nu gasim cosmetice in magazinele H&M...De ce, nu stiu.!!
Acum ma oftic ca nu am luat si alte nuante, dar am recuperat la capitolul creme de corp, geluri de dus :)

Si ca tot am ajuns aici, voiam sa va intreb daca ar fi ok sa postez impresiile mele despre Dieta Dukan avand in vedere ca o tin de o luna si putin si am slabit 10 kg...?

Multumesc pentru vizita,


5 comentarii:

Eu ma tem de auriu pe unghii insa la tine arata bine!
Sa le folosesti cu placere!
Dieta Dukan...cunosc pe cineva care, cu vointa de fier, a aplicat-o fara abatere si a slabit foarte mult!
Te pup!

Ilda
Lavender Thoughts

Eu am doua oje asemanatoare de la Avon, dar nu rezista foarte multa vremepe unghii.Sa speram ca h&m le vor introduce si la noi, ca tare frumoase mai sunt!
Eu zic ca faci postarea despre dieta Dukan pentru ca sigur sunt persoane interesate. Si eu tin o dieta momentan, dar singura sa regula este sa nu mananc nimic dupa ora 17. Nu stiu daca as reusi sa ma abtin de la unele alimente, de aceea ma tem de dietele stricte.

si eu le am si pe argintiu. sunt ffffff multumita avand in vedere pretul....

Ce frumoase sunt! <3
Sa le folosesti cu placere in continuare. :D
Vreau si eu, vreau si eu. ;))

Pupici

Sunt foarte frumoase, sa te bucuri de ele! Pupici!