10 ian. 2013

Despre batonul corector Kallos


De ceva timp, cosurile din zona barbiei/maxilarelor se incapataneaza sa nu dispara, si chiar daca se domolesc putin, raman petele, multe pete, mai mult decat enervante ...
Incerc sa le camuflez si tot caut produse  pentru acest lucru, sa acopere cat mai bine si sa nu incarce tenul...si am uitat, si ieftine :). Nu prea am mai folosit fond de ten, m-am limitat la eyeliner, rimel si concealer pentru zona barbiei .
Recent, am achizitionat batonul/creionul corector de la Kallos pentru care am platit 6 ron .
Produsul nu era expirat si nici desfacut, doar ca s-a facut bucatele-bucatele de cum l-am deschis ...



Nu stiu ce s-a intamplat cu el, doar ca nu l-am putut utiliza sub nicio forma , textura fiind undeva intre uscat si dur .
Neavand posibilitatea de a-l folosi, am revenit la  Pure Skin Hide& Treat de la Oriflame, pe care il alternez cu L.A Girl Pro.conceal HD, ultimul produs fiind foarte bun, dar e pe terminate...
In concluzie, nu-l recomand, si desi costa putin, suma o poti folosi pentru alt produs, nu pe ¨bucatele de corector¨:)


Pe curand,

0 comentarii: