13 nov. 2012

Review: Crema fata Stop Imperfectiuni Yves Rocher

Aceasta crema face parte din gama lansata recent de catre Yves Rocher - Pure System , creata special pentru tenurile cu probleme : cosuri, puncte negre, sebum ...
Contine acid salicilic -netezeste tenul si inlatura punctele negre si extract de pulpa de aloe vera bio -avand proprietati reparatoare .
Atentie , al treilea ingredient este alcoolul !



Eu o folosesc doar seara momentan si imi place pentru ca intra foarte repede in piele si cam atat :)
Nu am vazut imbunatatiri ale tenului , mai ales ca de cand am facut pauza de la anticonceptionale , barbia e plina de cosuri...Si nu am ce sa le fac, in afara de reinceperea pastilelor...Vorba Andreei , trebuie sa gasesc un doctor care sa ma ajute in tratarea cauzei , si nu doar a efectelor !
Merg pe ideea ca nici nu ma ajuta in mod vizibil, dar nici rau nu-mi face :)
Oricum intentionez sa o folosesc si ziua si seara, poate asa isi face efectul : sa mai stearga cu ¨buretele¨din punctele negre, sa absoarba sebumul, sa se ¨lupte¨cu cosurile ..si sa zica ¨adio¨imperfectiunilor :)
Crema are 40 ml si costa in jur de 25 ron , depinde de catalog/oferta.

Daca ati cumparat-o si voi, ce parere aveti ?


6 comentarii:

O am si eu de ceva vreme, am facut o pauza iar acum o folosesc din nou. Nu pot sa spun ca e o crema care m-a dat pe spate insa nici rau nu mi-a facut. O folosesc in special seara iar uneori si ca o baza inaintea machiajului si ma inteleg binisor cu ea. In schimb nu pot sa spun ca am vazut efecte si in ceea ce priveste imperfectiunile :)

Chiar ma gandeam oare cum o fi crema de la YR. Insa daca are si alcool si nici nu s-au vazut umbunatatiri vizibile, cred ca o sa-i zic pas.

Si eu am aceeasi problema, de cateva luni 2-3 ma lupt cu niste cosuri mici si enervante in zona barbiei si am mers la dermatolog pentru ca nimic de pe piata nu functiona, nici crema asta, nici batonul cu tea tree, nici pudra cu baneocin.
Mi s-a prescris elocom crema 2 aplicari pe zi timp de 10 zile si retin A o aplicare la 2 zile seara - timp de 10-14 zile.
Desi stiu ca la astfel de probleme e bine sa ai tratament individual poti cauta pe net prospectele si sa vezi dc te-ar putea ajuta.

FETELOR SI EU AM AVUT PPROBLEMA CU ACEneea si am fost si la dermatolo si tot degeaba,am luat si anticonceptional si acelasi rezultat 0.Dar mi-a zis o persoana sa incerc cu tinctura de cimbrisor,care se achizitioneaza de la magazinele cu produse naturiste costa 8 lei,si pt. mine a dat rezultate ffff bune !acum am inceput a 3a sticluta si imi dau cu ea seara pe fata bine curata dar va puteti da si ziua daca vreti!Mult succes!

Buna seara! Vreau sa spun c acesta crema m a ajutt f mult:d nu sunt genul sa cumpar de la avon dar cum spiritul de turma e o caracteristica a romanilor (majoritatea colegelor de serv achizitioneaza) si tentata de reduceri mi am cumparat o crema si o masca de care contine caviar si promitea minuni. adevarul ca minuni a si facut negative din pacate :(( m-am ales cu o iritatie inainte de sarbatori. am cumparat ceva de la delimano si ei draguti mi au trimis un catalog yves R :) cum imi ofereau cadou un parfum si al meu era pe terminate am zis hai s cumpar. am cumpart setul cu crema, gel si de curatat un minipchet pentru 7 zile. vreau sa spun ca am ramas impresionata si mi m achizitionat si vrintele mari. la mine chiar a functiont, de atunci cumpar in fiecare luna:d sunt la a 3 a comanda. Minuni pt mine a facut si samponul lor pentru hidratate sunt indraostita de el. eu am parul desc dar ffff subtire, imi da un volum si parul pare mult mai saanaatos m-a intrebat chiar si coaaafeza ce sampon folosesc. va doresc un weekend placut!

Pentru tenul meu nu au avut nici cel mai mic effect. Am tenul poate mai rau decat la inceput. Imi usuca foarte mult pielea si nici macar nu le lasa pe cele vechi sa mi se vindece.