22 oct. 2012

Review Gel spumant de curatare pentru ten gras Oxyance




Sunt posesoarea unui ten gras ,spre mixt , as putea spune ..iar iarna ..e cam uscat :)
Daca vara , ma ajuta spuma de curatare Sabon, despre care am vorbit aici , toamna caut ceva mai usor, intrucat tenul nu mai secreta atat de mult sebum .
Am cumparat acest gel de la un blog sale si a costat 10 ron , in farmacii il gasiti undeva intre 32-40 ron.
In vara , l-am folosit vreo 2 zile si nu mi-a placut, simteam ca nu face fata .
Asa ca de cand s-a racit, am inceput sa folosesc acest gel dimineata si seara .
Imi place mult :gelul se transforma int-o spuma fina, curata foarte bine impuritatile si face fata cu brio sebumului.
Gasiti in cea de-a doua poza si ingredientele , nu stiu cat de bine e formulat gelul, dar pentru mine , in acest moment, e produsul perfect .
Ma tenteaza foarte mult si crema matifianta din aceeasi gama , City Rescue, dar pana nu termin cele 3-4 creme pe care la am neincepute , nu o voi achizitiona si pe aceasta  .

Pe curand ,



0 comentarii: