27 aug. 2012

Let´s talk about AcaiBerry

Hey :)
Am fost, suntem si vom fi....oare ce ? ...Nemultumite,clar, de silueta noastra, de kg.pe care le avem.
Nu am avut niciodata silueta perfecta , nici pe departe...si mereu am cautat solutii ¨miraculoase¨, pentru  slabi cat mai repede fara niciun efort.
Ei bine, dupa atatia ani recunosc ca nu exista pastile ¨minune¨, ci doar ambitie si efort.
De-a lungul timpului am ingerat multe pastilute , iar in ultima perioada am ¨servit¨ AcaiBeery, cumparandu-le la un pret foarte bun de pe Iherb-7,13 $, dar am ajuns la concluzia ca a fost o investitie inutila.
Pe site-urile din Romania, preturile sunt absurd de mari, intre 65-90 ron, ambalajul este identic cu ce am cumparat eu de pe Iherb, hmmm, vreo 25 ron...frateee, cat profit :)



 Cutia contine 60 capsule si se recomanda a se lua 2 pastile pe zi.
Sa vedem mai intai ce contin aceste pastile :
-crom, extract de acai, extract ceai verde, cafeina, enzime si alte inca cateva ingrediente cu nume ciudate :) .
Fructul acai provine din palmierii amazonieni si este cules in padure tropicale din Brazilia, la gust asemanandu-se cu amestecul de fragi si ciocolata.
Ei spun ca se slabeste 10 kg in 10 sapt,deci 1 kg pe saptamana, ceea ce nu-i mult si e recomandat.
Am avut un regim echilibrat , si totusi ¨efectele miraculoase¨ale acestor pastile nu s-au lasat vazute .
Eu mi-am incheiat activitatea in domeniul pastilutelor cu ¨-kg  super rapid ¨...si ma voi baza pe mesele la ore fixe , ioca dulciuri si da, voi folosi cuierul pe post de bicicleta ( a se citi cuier = bicicleta) :)))
Doamne ajuta !!!Daca aveti sfaturi si pentru mine , sariti cu ele, nu ma supar, apreciez !

See´ya!

Later edit : Si totusi mai am pastilele cu otet de mere sa le testez :)))

1 comentarii:

Bine ca le-ai facut review ca tare mult ma mai tentau si pe mine!