19 iul. 2012

Review crema anti pete SPF30 Sundance

Am cumparat aceasta crema in urma cu vreo luna jumatate din DM-ul din Real Vitan , 50 ml- vreo 8 lei, era la reducere.
Ce spun ei :
¨Special creata pentru pielea nebronzanta. Aceasta formula reda pielii hidratare si protejeaza impotriva petelor si ridurilor formate de soare. Sistemul de protectie UVA/UVB protejeaza pielea imediat de arsuri solare, intra imediat in piele. Se poate folosi pe fata, gat, decolteu si maini, inainte de expunerea la soare¨.



In penultima poza am incercat sa surprind crema  intinsa, iar in ultima nu am folosit deloc crema.
Ideea a fost sa surprind cat de grasa este aceasta crema...Nu grasa, extrem de grasa!!!Pe fata se vede ca un geam dupa ce il lustruiesti foarte bine :)))), straluceste si straluceste....( reclama la Ajax :) )
Eu i-am gasit numai minusuri...pe langa faptul ca-i grasa , mirosul e caracteristic autobronzantelor clasice..lucru care nu-mi place deloc!!
Cred ca pentru tenurile uscate e perfecta, pe langa faptul ca pretul e mic,aplicarea este usoara( datorita pompitei cu ajutorul careia puteti doza cantitatea necesara), se foloseste foarte putina cantitate datorita consistentei , doar sa aveti in vedere ca aceasta crema este ceva extra(este dedicata protectiei solare-SPF 30), se poate folosi dupa  aplicarea cremei hidratante .
O investitie proasta ...dar cred ca o sa o folosesc pe corp in primele zile cand voi ajunge la mare. De obicei ma prinde foarte repede soarele ma fac rosie ca racul, si ustura...:)
Deci,aveti ten gras?!!! Nu achizitionati acest produs!!:)

Pupici,

3 comentarii:

Bine de stiut! oricum e atat de greu de gasit o crema potrivita cu SPF pentru tenul gras... eu folosesc combnatii, ca nu am gasit nimic care sa ma multumesca.

Imi palce ca are SPF 30 si eplicator cu pompita, dar singur nu o sa o cumpar datorita alcoolului!

si eu am aceiasi problema cu cremele cu SPF...pur si simplu nu se inteleg bine cu tenul meu extrem de gras :(
Momentan folosesc pentru ten un fluid cu SPF 30 din gama Anthelios care mi se pare mult mai lejer pe fata...insa tot imi luceste dupa 2 ore.