6 oct. 2011

Azi ne balacim in lapte de magarita..!!!

Hello :)



Titlul pare ciudat , dar doar ¨pare¨, nu si este :))))
In fiecare zi ...aproape :))) intru in Dm-ul din Real Vitan , iar azi cum stiam ca s-a schimbat catalogul , automat au aparut si ofertele noi...ah , numai bine pentru o mica sedinta de shopping..
Am rasfoit catalogul , care mai degraba , e un flyer :))) Mi-a facut cu ochiul masca pentru par uscat de la Byphasse intrucat era redusa de la 28 lei la 15 lei.Punct ochit , punct lovit!!
Apoi am vazut un nene agitat , care tot cauta niste pachete , din cate observasem contineau geluri de dus Vidal....deciii , am fugit si eu sa vad care , ce si cum..
Cand citesc pe unul dintre gelurile de dus: ¨cu lapte de magarita si masline verzi¨...ohh daaaaa , bine ca nu era de curca :>:>:> Chiar nu aveam habar de asa ceva , am luat pachetul de produse dintr-o curiozitate nebuna..

                                            

                                   
 De la stanga sprea dreapta avem :
-gel dus cu lapte de magarita si masline verzi;
-gel dus cu menta si lime;
-crema corp Leocrema;
-masca de par Byphasse;

Setul de produse Vidal a costat 28 de lei.
   
                                                   


Cand am ajuns la birou am inceput sa ma documentez ¨cu ce se mananca¨ laptele de magarita:)))))))
Se pare ca laptele de magarita era folosit inca de pe vremea Cleopatrei , aceasta folosindu-l pentru spalarea fetei de sapte ori si cerea sa fie insotita de turme de magari.Imi dau seama si de ce , avand in vedere ca o magarita da maxim 1 l de lapte pe zi.
Acest lapte este folosit atat pentru uz extern , cat si intern.Contine cantitati mari de Omega 3si calciu , fiind un real ajutor pentru inima si mentine un nivel ridicat de energie pe durata intregii zile.
Hipocrate il recomanda pentru o multime de afectiuni , de la boli infectioase la probleme ale ficatului , stomacului , hemoragii si chiar muscaturi de sarpe.

Tot ce va pot spune eu despre el e ca lasa o piele atat de catifetata,hidratata cum niciun alt gel de dus nu o face(contine vitamina: A,B2,C,E).
Iar..mirosul , ce sa va mai povestesc,imi place la nebunie!!!!!!
Daca initial regretam achizitionarea setului de produse(am deja foarte multe geluri de dus) , acum ma mandresc tare mult cu achizitia facuta :))))


Cam atat,bafta la shopping!
Pupici,

7 comentarii:

Sunt tare curioasa de gelul dus cu menta si lime. Cat a costat? :D

Postez maine:)
Ambele geluri de dus+crema de corp,28 de lei.

Keratina nu era la oferta? MooNy zicea ca tu o "monitorizezi"... :D

Sadie,nu era ,ca-s cu ochii-n patru dupa ea:)))
Am aflat ca o sa fie la reducere prin decembrie..

O sa il iau si eu pe acesta cu lapte de magarusa!

Sunt sigura ca este super, daca l-ai laudat atat!

Tocmai atunci? Ce pacat... :(

Dar cel cu menta si lime cum este?