22 nov. 2010

Miros si atat....Set lapte de fistic DM

Buna din nou,
Zilele trecute am fost in Dm,si cum citisem la Iguanitza pe blog,ca au si un set format din gel de dus si lotiune de corp din lapte din fistic, care ar mirosi a martzipan,gata,mi l-am luat.





La inceput am fost foarte incantata de mirosul produselor,un miros dulce si placut.
Sambata seara am incercat gelul de dus.Clar,acest produs are multi de NU:
-nu face spuma;
-pielea nu este catifelata;
-nu hidrateaza;
-mirosul este destul de subtil,miroase pe moment,ca dupa,deloc;

Despre lotiune,aceeasi dezmagire,nu face nimic...am cam dat banii de pomana..pielea e catifelata si miroase frumos doar 5 minute ...
Ei bine,planuiam sa incerc setul  din curmale ,dar dupa review-ul Iguanitzei,no way,stau in banca mea :)

Raman la Fennel,la o ciocolata imbietoare!:)
Pe curand!

6 comentarii:

aha... aceeasi chestie. macar buretele e bun :)) nu-mi iau nici setul asta atunci. De banii astia imi iau gelul fixativ de la alverde ca si-asa mai nou am sprancenele ciufulite :)

Hmmm...si eu care planuiam sa-i fac cadou mamei acest set. Acum trebuie sa ma reorientez. :-?

Hey!:D
Vroiam sa te intreb daca esti din
bucuresti.
:D
Daca da, de la care Carrefour ti-ai luat Volumissime cu 13 lei, ca vreau sa rog si eu pe cineva sa-mi ia.
pupici!:*

Cei de la Fennel au si geluri de dus?:)Ana

Anda,l-am luat din Carrefour Vitantis.Pupici si tie!

Ana,eu am folosit de la Fennel doar untul de corp,iar in magazine nu am vazut geluri de dus aceeasi marca.
Daca vad,te anunt!