1 iun. 2014

Ultima comanda Iherb



La multi ani copilului din tine, La multi ani copilului tau!
Da, uite-ne si in luna Iunie...daca ma intrebi cand au trecut zilele, lunile, anii acestia...nu as putea sa-ti raspund....
Draga Iunie, iti urez Bun Venit! Si sper sa vii numai cu lucruri frumoase si surprize placute! :) ( recunosc, am nevoie de putin mai mult optimism in perioada aceasta).
Desi am disparut din peisaj, intrucat nimic nu ma motiva sa mai scriu despre cai verzi pe pereti...am tot primit mesaje de la persoane care doreau sa stie cum imi merge cu dieta Dukan.
Multi traiesc cu impresia, ca tii un regim o perioada..si apoi revii la traiul obisnuit...Ei, lucrurile nu stau deloc asa, ba chiar ajung sa ma repet la nesfarsit: Dukan nu este o simpla dieta, ci un STIL DE VIATA. Odata adoptat, trebuie sa-i respecti regulile toata viata...Asta daca nu vrei, bineinteles, sa ajungi la starea de frustare si disconfort dinainte de a te apuca.
Fete dragi, va spun cu mare drag ca am reusit sa dau jos 45 de kg, in 18 luni si ma mentin.
Dar nu despre asta intentionez sa va vorbesc acum, ci despre ultima comanda Iherb.




Walden Farms Chocolate Dip, o delicioasa crema de ciocolata excelenta pentru cele care tin Dukan.
Cantitate 340g, pret- 3,76$
Inainte sa o comand, am citit review-urile de pe site, si desi...erau destul de multe negative, ceva imi spunea ca o sa-mi placa...Si OHHH DAAA!!! Instinctul nu m-a inselat, abia astept sa fac maine clatite!!




Cei de la Walden Farms au produse foarte bune : 0 zahar, 0 calorii, ce vrem mai mult? :)))
Am mai avut si Siropul cu ciocolata Walden Farms, si mi-a placut la fel de mult, pacat ca se termina atat de repede.......


Langa sticla de sirop, avem indulcitor stevia cu diverse arome: ciocolata, simplu, french vanilla.
Fiecare a costat atunci 1$ bucata....acum sunt in jur de 9 $ :( Cam scump, ce-i drept!

Am comandat si Miracle Noodle, celebrele paste shirataki - pret 2,69$.


Eu le prepar cu branza, ma rog, fac o placinta cu branza delicioasa, care se mananca incredibil de repede! :))

Mi-am luat si o cutie cu Vitamina C, intrucat mi s-a parut bun pretul fata de ce gasesc in farmaciile noastre- 100 capsule - 5,28$


Pe langa produsele prezentate mai sus, am avut si o pereche de manusi cu extract de aloe vera si ulei de jojoba, respectiv o pereche de ciorapi cu extract de aloe vera si unt de shea.Ambele sunt hidratante, dar vom vedea ce si cum la momentul potrivit.

Cam atat contine comanda mea, dar pe site gasiti multe alte produse bune pentru dieta Dukan, inclusiv produse Dukan, sau lapte praf cu 0% *care la noi in tara nu se gaseste nicaieri*, suplimente, indulcitori, produse cosmetice la preturi foarte bune.

Lapte praf cu 0% grasimi Now Foods, Real Food, Non-Fat Dry Milk Powder, 14 oz (397 g) - pret 5,39$



Comanda ajunge la posta din cartier, cam in maxim 3 saptamani, transportul costa 4$ , dar nu trebuie sa depasiti 1,800 kg!
Daca sunteti la prima comanda, puteti utiliza codul meu de afiliat VAM426 si primiti 5$ discount pentru o comanda de pana in 40$, sau 10$ daca depasiti 40$.

Bafta la shopping!Iar mie : Pofta buna!! :)))


3 comentarii:

Buna esti cumva din provincie? ca am vrut demult sa comand la iherb si nu stiu sigur daca vin la posta locala (stau intr-un oras mic, iar cea vamala e in alt oras). Am inteles ca numai in Bucuresti ar veni la cea locala? ms

Felicitări pentru cele 45Kg pierdute! Sunt mândră de tine și ți-am urmărit evoluția pe facebook!
Și eu am slăbit în jur de 10 kg în ultimul an și știu cât este de greu să pierzi fie și 2-3 kg, ce să mai dicutăm de 45!
Am consumat și eu acea vitamină C, multă vreme. Și acum iau tot vit.C de pe Iherb. Foarte convenabilă ca și preț!
La mulți ani!

Buna,
Eu am acum in cos o comanda de 87$ (greutatea sub cele 1814 g, deci se incadreaza). Ai idee care e suma maxima de care poti sa cumperi pe iherb, ca sa nu platesti nicio taxa in Romania?