3 iun. 2014

Cum am prelungit viata rimelului...



Recunosc, sunt genul care desface imediat orice produs, chiar daca din acel sortiment...mai am inca 5 deja incepute.....Asta sunt eu, curioasa!! :(
Asa ca m-am trezit ca am 7 rimeluri incepute in ultimele luni si care au dat semne ca nu prea mai vor casa buna cu mine...Nu v-ati imaginat cu cine va puneti, garantat!


Am pus piciorul in prag si m-am gandit sa le " revergorez" o tura! :)

De ce avem nevoie?



Servetele umede cu care vom sterge tot surplusul de mascara de pe marginea tubului si a periutei.
Solutie pentru lentilele de contact sau picaturi pentru ochi- Am utilizat Bio true intrucat imi era la indemana;

Asadar, am sters " uscaciunile" , am adaugat in fiecare tub 4 picaturi de solutie, am " frecat" periuta de marginile recipientului de cateva ori...si voila! Rezultatul este mai mult decat multumitor si voi folosi acest truc in continuare.




Si pentru ca sunt o fataaaaaa cuminteeeeeee si ma tin de treabaaaaa, azi am primit un cadouuu!



Patratelele imaginare de pe abdomen se cer colorate, nu?  :)))))))
Da, lotiune autobronzata pentru fata (stanga), lotiune autobronzata pentru corp(dreapta), ambele marca Alverde, din magazinul Dm.
Si pentru ca stiu ca ma citesti din umbra, vreau sa-ti multumesc mult, m-ai suprins foarte placut! :)




P.S: Maine dimineata vin cu raportul celei de-a doua zi in Scara Nutritionala Dukan!

O seara excelenta!

2 comentarii:

Foarte interesant, o sa incerc si eu :D

Poti sa mai incerci si cu ulei de ricin... eu asa faceam.
Acum sunt cuminte... pana nu termin ce am desfacut nu incep altul... am vreo doua desfacute...