14 oct. 2014

Miresme seducatoare de toamna...



Miresme...seductie...toamna, avem doar trei cuvinte, dar deja putem crea o adevarata poveste..
Povestea apei de parfum Beauty Elizabeth Arden , pe care am achizitionat-o recent, dar care m-a cucerit inevitabil, desi am avut ceva temeri in momentul plasarii comenzii.
Compozitia parfumului: bergamota, trandafiri, ghimbir, orihidee, flori rosii, lotus, mosc, lemn de santal, chihlimbar. Destul de multe note, nu-i asa? :)
Fiind nerabdatoare sa-l miros si sa-l testez, am desfacut coletul pe strada, nu am mai asteptat sa ajung acasa!
E distins, cu note specifice anotimpurilor calde, dar surprinzator, eu il gasesc perfect pentru toamna si chiar iarna.
Azi, am pulverizat pe fuga cateva pufuri si am fugit la job.
Nu mare mi-a fost surpriza cand mai multe persoane atat de sex feminin, cat si un barbat m-au intrebat cu ce m-am dat.
Mirosul sau este rafinat, seducator,elegant, ce ma invaluie in mister si persista lejer 7-8 ore pe pielea mea.
Parerea mea e ca poate fi purtat atat de o tanara adolescenta, cat si de o doamna mai in varsta, datorita notelor feminine, pline de miresme florale, dar strabatute de ghimbir si incalzite de lemnul de santal si mosc.



Parfumul are 100 ml, l-am comandat de pe site-ul Elefant, pretul fiind de 76.90 ron.
Si pentru ca la ultima comanda am primit un cod de reducere de 20 lei, la achizitia oricarui parfum, am platit doar 56.90 ron.
Codul voucherului este: CSM3449, valabil pana pe 21 octombrie, pentru toate produsele din categoria parfumuri( valoarea unui parfum nu poate fi mai mica de 70 ron).
Am mai primit si un cod pentru transport gratuit: TG3449 pentru orice comanda de parfumuri.
Cele doua vouchere nu se pot cumula.
Pentru cele din Bucuresti, puteti ridica comenzile din doua puncte ale Librariei Litera: Magheru si Mall Vitan.
 
Am primit cadou si cartea Placeri interzise, scrisa de Deanna Lee, care deja mi-a trezit interesul.
Coletul l-am ridicat din Mall Vitan, de la Libraria Litera (o gasiti la etajul 2, in spatele scarilor rulante).
Am facut o afacere buna, nu-i asa? 
Cu siguranta recomand acest parfum si cat de curand planuiesc sa dau o noua comanda si sa-mi iau alt parfum by Elizabeth Arden.
Din pacate, am vazut ca are stocul epuizat.:((
Dar puteti utiliza voucherul de reducere pentru achizitia altor parfumuri care va plac sau va fac cu ochiul sa le incercati :)
Pentru mine suna bine:

Apa de toaleta Jeans Red Versace - pret 75,90 ron ( cu reducere 55,90 ron)



Apa de parfum Provocative Woman Elizabeth Arden -pret 79.90 ron (cu reducere 59,90 ron)


Apa de parfum Guess - pret 89.90 ron ( cu reducere 69.90 ron)




Cei de la Elefant ofera retur gratuit la orice parfum, chiar si desigilat, ceea mi se pare foarte misto, avand in vedere ca multe dintre parfumurile mele au fost luate dupa citirea unor review-uri! :)

Voi ce parfum gasiti potrivit pentru toamna ?

1 comentarii:

Pentru toamna as opta pentru Signorina Eleganza sau Very Irresistable Intense. Le am deja in wishlist si astept momentul oportun. :D